"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, July 12, 2009

Cite Budak budak sekolah yg ske cari GADOH!




Sedutan dari filem Gadoh arahan Namron... Komen aku : Filem ni jauh lg berfaedah dri korang tgok 'Bohsia jgn pilih jalan pukimak' yg kononnya memberi pengajaran kepada para remaja(budak budak sekolah).... Filem nie mengisahkan mengenai hakikat sebenar hubungan kaum melayu dan cina di negara ini. X macam filem2 lain, filem nie begitu 'straight to the point'..xda tapis2..sbb tu kna ban dgn panggung...tp filem ni mmg best...kalau nk tau kesudahannya, korang bley download link cite nie kt bwh nie...\n\nPeace....



Cina VS Melayu (Filem Gadoh)






HJSPLIT

http://www.mediafire.com/?fmr5qywf0cm

IDM

http://www.mediafire.com/?0mzu0tjmqyz

Link Filem

http://www.mediafire.com/?jjtam22tjym

http://www.mediafire.com/?yz3oclolqjy

http://www.mediafire.com/?gw2tjdjavmn

wrar380-Software untuk extract file

http://www.mediafire.com/?ziznomydzg3

Tutorial HjSplit

http://www.mediafire.com/?e2otdfzzwjk

5 comments:

  1. Hai...
    cantiknye blog...kreatif. =)

    ReplyDelete
  2. nice share yeahh..but ur copy my link..by the way..no hal laa...hehe..be creative..try create ur own skill to upload and how to share with other bloggers..daa..

    ReplyDelete
  3. same2 kwn2..^_^
    cm mna?.best x cita nie??

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !