"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, July 10, 2009

How Do You Guys Study?, help...

Salam Kekawan!!

Ni aku nk tanya, mcm mana korang study? Aku menghadapi masalah. Aku ni susah sikit klu nk study dlm group for subjects like Maths,AddMaths,physic,chemistry,biology and Science subjects.
Kalau subject macam Sejarah, BM, BI n agama, sendiri boleh baca.

So, how do you guys actually cope with your studies? Lagi2 da nak dekat dgn percubaan spm nih. Kalau boleh, Pure Science students! Please do help me out here.

Maybe you can share your Study Formula or wateva wat not.

aku dpt cara sorang kwn aku nie blajar..
rumusannya..

1.wat nota kecik - bio, chem, sains pertanian, pai, sejarah
2.latihan banyak2 - add mt , math mod, phy, chem
3.bace time free - bese klo kita bace time kite boring2, insyaAllah senang masok..ni spesel 4 sejarah...>.<>.<..ni la rahsia pmr aku sejarah dapat A..LOL 11.malas nak bace..rakam suara kite bace nota kat enset or mp3...x de keje..dengo jek la banyak kali..ehhe harap ni dapat membantu aku x amalkan study group...coz aku x pandai nak study group ngan kawan2 aku..ntah la...aku dari kecik da bese blajo sendiri..eheheh..>.<

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !