"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, July 19, 2009

Malaysia hebat!.. ManU xpuas hati


mEsti ramai blogger yg nonton ManU vs Malaysia semalam..
aku nak tgok klo bley.. wloupun Cr7 da xda dlm pasukan tu tp rumah aku mana ada astro lorh.. ksian tol.. tp klo ada pon mmg xkan bley tgok jgk sbb semalam aku g tuesyen malam..
letih gle bla blik dri kleas tuesyen smalam.
Terkejut gak bla dgr yg ManU 3 - Malaysia 2.. kiranya pasukan malaysia hebat r 2.. bayangkan orang kita bley sumbat gol wlaopun dijaga oleh penjaga goal yg pernah jga goal masa perlawanan EPL dan menjadi Juara Liga EPL. ..HoHo.. aku dpt tahu yg amri yahyah yg sumbat kedua2 goal malaysia tue.. fUh.. mesti tue sepakan goal yg sgt cantik!.. CoNgrate AMRI!..
mesti ManU xpuas hati sbb dpt rsult yg cuma beza satu goal ja.. i2 r psal alex ferguson nak lawan lg dgn Malaysia pada 20 aribulan nie.. perlawanan Malaysia lwn MU akan DIADAKAN SEKALI LAGI lpada Isnin ini, 20hb Julai 2009, di stadium yang sama, iaitu Stadium Nasional Bukit Jalil, Masa: 8.45 malam, bagi menggantikan perlawanan menentang Indonesia di Jakarta yang terpaksa dibatalkan kerana insiden letupan bom yang berlaku di negara itu

Jom layan video kt bwh^^

Manchester United 3-2 Malaysia XI(FULL Highlight) 18/7/09




2 comments:

  1. malaysia tp hebat!!!!!
    luve malaysia<3

    ReplyDelete
  2. wah..
    kiranya lps nie bertambah r pminat bola sepak mlysia..
    bgus2..
    amri yg byk mnyerlah dri semua.. arap2 mlm nie amri sumbat byk gol!.
    kea klhkan ManU terus.

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !