"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, April 4, 2011

AKU dah jadi segan la dengan DIA!


Boleh x kalau aku pergi praktikal pakau kasut nie?? bosan la pakai kasut sekolah.. t_t
  • Salam korang.
  • Hari ni aku nak taip tanpa memikirkan perasaan orang lain. aku nak taip semua yang terpendam dalam hati aku ni..
  • Korang.. pernah x dalam hidup korang.. korang gagal dalam benda yang korang dah usahakan?? mesti pernah kan? sama lah mcm aku sekarang. aku sendiri xtahu kenapa la aku ni jadi mcm ni. Exclly aku ada gagal dalam subjek nursing dalam ujian trial.
  • Semua orang pasti akan sedih bila gagal dalam ujian. tapi aku? mcm tu jeala. xda apa-apa respon mcm orang xda perasaan. aku x tahu nak act mcm mana. Kwn-kwn aku yang lain yang gagal semua monyok jea. sedih jea. mmg la akn sedih.. bodoh punya statement!.
  • Ah! yang plg aku bengang sekali aku boleh gagal subjek Pn.K! OMG! Aku xsangka. aku dah buat yang terbaik. aku dah study dan masa hari peperiksaan aku boleh jea jawab. laju jea. tangan menulis jawapan tapi bila kuar result hari ni ternyata aku Fail! Ah cm mana boleh jadi mcm ni? apa hikmah sebalik ni. tolongla.. Aku sekarang.. dah rasa segan nak jumpa Pn.K. Hari tu aku dah tekad nak lulus paper dia. Mmg aku tekad sungguh! tapi aku? ...... Ermmm. apa makna semua ni?
  • Ok. setakat ni aku boleh steady dan rilex lagi dan yang pasti mulai hari ni aku xbley main-main dah 'Ehhmm. dlm otak aku nak main-main jea' ah! susah betul nak serius. boleh x aku tranform diri kea 'korie yang serius?" boleh x? maybe kalau aku tukar perwatakan aku boleh ubah result final aku.
  • Btw. bagi aku. aku suka dengan diri aku yang sekarang ni.. aku xbanyak fikir.. rsa nak enjoy jea. dan disebabkan itu aku terjatuh dari lantasan yang betul dan memberi kesan dekat result aku unt trial ni. how come?
  • Ermm.xtahu la aku apa aku nak cakap. maybe disebabkan aku suka tidur dalam kelas masa kuliah merupakan 1 faktor yang munasabah terhadap kegagalan ini? or tidak?.. Kita fikir la sama-sama yea. korang yang kat luar sna.. yang xpernah berkawan dengan aku.. xpernah bersembang dengan aku.. mcm mana aku korang judge aku? setakat korang baca blog aku. apa la sangat kn?. bley ke korang gambarkan aku ni orang mcm mana melalui penulisan aku ni?mana tahu korang ni tukang tilik maya kea? nak jugek aku merasa.
  • Disebabkan keputusan yang xbaik. aku kena tranformasikan diri unt study dengan lebih smart la. Remember Time is running so xda dah masa aku nak main-main sebelum final. aku kena pulun dari sekarang. Pulun korie pulun! must be pulun to get a best result!. cm mana ko nak banggakan parent kau kalau kau asyik memain mcm ni jea. yea x? fikir-fikirkan sendiri yea..
  • Tp buat pengetahuan korang semua aku ni xda la memain sangat. aku study.. aku buat nota.. aku buat latihan.. aku tahu sem ni plg susah so aku dah siap2 dari awal tapi aku tetap jatuh jugak.. maybe ini adalah cabaran bagi aku unt berjaya di masa depan. so apa pun sekarang yang terjadi kat diri aku.. aku kena think  positive 1st!. jangan salahkan diri sendiri.. sebab xda guna.. ko akan lagi rasa sedih lagi adalah.
  • Disebabkan result ni hari ni adalah hari yang sindrom bagi aku laa.. aku rasa terkilan la jugak sebab bagi aku soalan trial ni xda la susah sangat pon. aku faham soalan dan aku tahu jawapan. aku jawab tapi xbetul. aku xtahu kenapa.. maybe jawapan yang aku beri xspesifik mungkin..
  • Bagi kwn-kwn aku yang lulus semua tu aku ucapka congrat yea! teruskan perjuangan anda. korang jangan risau pasal aku. aku steady jea. dan mulai sekarang aku akan tingkatkan usaha untuk study.Korang yang kat luar tu kena support aku lerr..
  • Beberapa hari ni. rasa xsedap badan.. aku mls nak layan jea. aku buat xtahu jea. hope benda tu perkara yang biasa..
  • Waktux2 mcm ni aku perlukan ais krim unt steadykan diri aku tapi disebabkan sekarang dah pukul berapa.. kedai pun dah tutup. pintu pagar kolejpun dah dirantai. so? aku juz boleh makan ais krim dalam mimpi jeala yea! jom bloggers! jom teman aku makan Ais krim dalam mimpi!. boleh yea?.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !