"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, April 15, 2011

Jom SEDUT Bigbang Special Edition Album!

Posted Image
  • Whaddup brai....
  • Korang perasan x?? perasan.. perasan.. yang blog ni dah lama x post entri mengenai KPOP?.
  • Erm.. korang baru perasan kot lepas aku cakap ni..
  • Hum.. aku kadang-kAdang malas plak nak post pasal kpop sebabnya bukan semua followers aku suka baca entri mengenai kpop.. ada yang meluat. Ah! layan jea.. Ini belog aku so aku punya suka..
  • Lagipun.. blog aku ni aku rasa macam xda orang masuk jea.. Ntah.. sunyi jea.. aku malas la nak pergi blogwalking ke blog orang lain untuk tinggalkan jejak sebabnya line signal bb celcom kat kolej aku x power la. kena bagi super power dulu kot baru laju..
  • Ok. disebabkan esok adalah HK-Hari kelepasan(cuti lerr). Aku nak update mengenai kpop..
  • Group terpilih di antara yang paling pofular.. aku pilih Bigbang la untuk minggu ni.. sebabnya diorang release album terbaru dan Official Mv dah release beberapa hari lepas.. Dah masuk music bank.. 1st place!. Congrat to them!.
  • Sebelum tu aku nak bagitau yang aku ni VIP yea!
  • Lagu yang paling best aku rasa LoVE Song!
  • Memang best.. aku sertakan Official Mv dia kat bawah ni.. sila dengar part  duration yang bermula dari 0.41 part GD.Perhh.. memang best! dah lama aku x layan lagu diorang ni.. sebab agak lama bigbang xrelease album baru so perjalanan group dorang slow sikit la sebelum ni  maybe kasi peluang dekat group male yang baru.

  • Btw.. Bigbang adalah group 2nd yang paling aku minat. 1st place mestilah SUPER JUNIOR. 
  • Korang... aku buat baju kelas.. korang nak tahu aku letak nama apa untuk ruang nama aku? Aku letak nama Korie_suju. Hehe. (tersengeh sorang-sorang ni) jangan jelez yea.. 'Ermm.. yang tu pun nak bagitau?' haha.. rilex r brai.. this my place.. so wut...
  • Love song... best sangat.. Mv dia ala-ala mcm barat punya MV. Lain dari yang dulu dan konsep diorang untuk album terbaru ni lagi smart dan gentleman aku rasa! Boleh dapat Mv terbaik unt tahun ni aku rasa.Ermm aku suka GD sgt-sangat!. Oh.. xbley blah.. pasti malam ni dia akan muncul dalam mimpi aku ' uwekk!.. sila jangan muntah di sin
  • So bagi korang yang xdengar lagi lagu ni.. jangan terlepas yea.. dan jangan skip untuk tengok Mv dia.. aku dah letak kat ats tue..

Extra-Lagu Stupid Liar-Bigbang best jugek! dan jangan miss tengok yea!!..Peminat kpop semua.. Always keep the faith ok!!. Biar jea bloggers kat luar tu menyampah dengan post 'kpop' kita.. Layan jea apa yang korang suke.. Hak kita adalah hak kita.. so fighting semua.

[Download] BIGBANG special edition album!



No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !