"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, April 23, 2011

Dah lama xtengok cite HINDUSTAN.. asyik dok tengok KOREASTAN jea.


  • Dah lama xtengok cite hindustan.. asyik dok tengok koreastan jea. sampai semua cina mata sepet yang aku nampak kat malaysia aku inagtt tu orang korea.. anggau sebentar'
  • Tu belum lagi kira doktor-doktor kat hospital tu.. ramai yang muke mcm koreastan jea mean muka mcm cina+ mamak.. hahah. cute ma! kalau aku yang sakit.. mesti cepat jea aku sihat. kuix3. maap galak sebentar
  • Hum.hari ni dah masuk dua hari aku bercuti.. maksudnya hari ni hari terakhir LoL. Erhh! Japg dah kena balik kolej.. back to prison. Omg! aku rasa mcm nak prison break jea.. Michael scofiel help me pleasssse!!
  • Ouchh.. lupakan kejap pasal kolej.. aku sekarang tengah kira detik-detik minit jam.. tunggu pukul 2.. jam 2 ada rancangan panggung sabtu di tv3. Cite hindustan.. Ex-Bro aku berlakon.. siapa lagi kalau bukan Shah Rukh Khan.. aku jumpa dia masa di terima pinggat datuk di Melaka hari tu. Korang caya x??. tipu jekkk
  •  
  • Ada lagi beberapa minit nak start.. ah! xsabar kot.. dah lama xtengok cite hindustan..  jom pakat-pakat rumun depan tv yukkk!..
  • lepas habis cite hindustan ni baru aku nak bertolak balik ke kolej.. agaknyeer pukul 7 kot aku sampai.. Kena ada dekat kolej sebelum pukul 7. setakat pukul 7 kami bley keluar.. 
  • Dan.. mulai esok dah start belajar.. study week! dan mengira hari untuk menghadapi ujian osce sebenar. Omg! prosedur sterile xberlatih lagi.. hope semuanya akan ok! doakan aku yea.
  • Sebut mengenai prosedur strile.. sekarang ada peraturan baru.. semua ada lima stesyen unt osce.. 3 stesyen sterile. kalau 1 stesyen sterile ko fail ko akan dikira fail terus walaupun lagi 4 stesyen ko lulus. perhh! memang bahaya kot.


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !