"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, April 8, 2011

Lagu LADY GAGAK dihentikan dari pemasangan di RADIO MALAYSIA?

Sumber:- ohartis.com
'Baru-baru ini seluruh stesen radio di Malaysia telah diarahkan oleh pihak berwajib untuk menghentikan sebarang pemasangan lagu si Lady Gaga. Ini kerana, kebanyakkan lirik lagunya agak melampau dan memesongkan akidah remaja di Malaysia. Apabila mengetahui hal ini, si Lady Gaga mengeluarkan kata-kata yang diulaskan seperti dalam keratan akhbar di atas. Kesimpulannya, si Lady Gaga adalah kurang pandai kerana tidak menghormati ruang lingkup agama sesebuah negara. Sesiapa yang termakan agenda penghibur Illuminati ini, juga boleh dikategorikan sebagai kurang bijak.'

Sumber:- ohartis.com
Kenyataan aku..
Lol baru sekarang stesen radio Malaysia nak hentikan dari pemasangan lagu lady gaga?.. Ermm. dah berapa ramai golongan muda Malaysia dah terpengaruh dengan lady gagak yang bongok tu.. kenapa x dari dulu pihak media hentikan.. Dulu kecoh pasal lady gaga pengikut freemanson. Kecoh 1 media mengenai freemanson tapi xda pulak nak hentikan lagu dia. Sepatutnya. Malaysia kena ada 1 angkatan yang menapis lagu yang boleh dipasangkan di radio tempatan sebelum dipasangkan kepada umum terutamanya lagu yang datang dari barat. Nasib baik sekarang aku dah xlayan sangat lagu barat.. patutlah sekarang ramai remaja sudah buta tuli.. xtahu mana 1 nak menilai yang baik dan buruk..

                                  Bukti pengaruh LADY GAGA dan tersangkut pada remaja Malaysia
Bukan calangx2 remaja pulak tu! Remaja bergelar Artis popular pulak tu.. ah! hancur!

Ape susah?. layan jea lagu korea. kpop! suju kea.. bigbang kea.. lady haenim' hahah

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !