"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, April 8, 2011

AWAK saya dah xsanggup jadi BAHAN joke awak...


Aku tujukan mesej ini kepada seseorang yang aku sllu sebut nama dia dlm entri aku yang lepas-lepas.
Aku selalu di AIMkan..
Bukan sorang dua..
Hampir semua dah AIMkan aku.
Mula-mula sorang tu Aim aku hanya disebabkan aku selalu jea collapse' dalam kelas
Tapi lepas tu dia jadikan aku sebagai bahan unt student kelas aku ketawa
Mula-mula aku pun turut ketawa..
Ketawa dengan perbuatan diri sendiri.
Bodoh x aku?
kea aku yang memperbodohkan diri sendiri..
Ataupun aku terlampau slumber hingga aku xsedar yang aku sedang ketawakan kelemahan aku..
Tapi sekarang semuanya dah tamat
Aku dah xdapat nak stay cool mcm dulu bila benda ini terjadi lagi..
Xkan Air laut biru selama-lamanya?
pasti ada keruh suatu masa nanti..
Sama seperti aku..
Aku yang sering dijadikan bahan oleh dia menjadikan aku STRESS
Yup! Stress sgt..
Sampaila semalam.. aku menghilangkan diri dari kelas dan pergi ke tempat yang sunyi..
tempat yang tiada Dia dan manusia yang lain
Disitulah aku taburkan semua kesedihan aku..
Selama ni aku bertahan.. tapi setelah dipukul ombak yang besar..
memberi aku kesan yang amat mendalam.
sehinggakan hati keras aku..
menjadi layu..
ibarat bunga sakura yang layu ditiup angin  
Yea.. aku sedar siapa aku sekarang..
Aku sedar dimanakah tahap aku sekarang..
Aku sedar... Aku telah kecewakan dia dan beberapa yang lain..
Aku cuma minta beri aku masa unt buktikan balik
Apa yang perolehi selama ini..
Hanya masa akan membuktikan segalanya..
dan
Aku mohon Tuhan berikan aku peluang unt membalas semua budi baik mereka..
Aku mohon Tuhan berikan aku nafas dan badan yang sihat sehingga aku berjaya dalam hidup..

Aku perlukan bantuan dariNya..
Aku xboleh fight berseorangan..
Aku xboleh kalah dengan kelemahan diri
Itu yang pasti..
Aku perlu yakin dengan diri sendiri..
Aku xboleh lemah dari segi dalam dan luar..
Korang semua adalah supporters luar bagi aku..
Tolong doakan aku yea kawan-kawan semua..
Begitu banyak dugaan dalam hidup ini..
Dugaan yang mengajar aku untuk lebih kuat ..
Mengajar aku erti kehidupan  sebenar..
mengajar aku liku-liku kehidupan yang bukan hanya ada keseronokan..
Aku perlukan lakukan pengorbanan untuk berjaya
Itu yang PASTI!


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !