"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, August 22, 2012

Raya ketiga pun raya !


 Salam Aidilfitri ,

dah lewat pagi baru ada masa nak update blog. Siang hari busy beraya jea. Raya tahun ni rumah aku memang meriah daripada raya yg sebelum ini. sampaikan aku naik jemu nak bancuh air , cuci pinggan-gelas, topup biskut raya dalam bekas dan paling bosan kena kemas ruang tamu bila tetamu dah balik. penat seh !.TAPI seronok bila tengok rumah penuh dengan tetamu walaupun dalam masa yg sama aku rasa serabut sebab ramai sgt. kadang , sampaikan tetamu yg datang rumah aku xkenal , mak ayah aku jea yg kenal padahal itu saudara mara tuh. =p  tapi itulah dia, sambutan hari raya kat Malaysia. aman dan meriah. so memang aku sangat bersyukur  dapat nikmati suasana hari raya yang mcm ni. ;) Alhamdullilah.


Petang tadi beraya kejap dekat rumah kekawan sekolah aku..  dan ini hasilnya ;)


Mereka yoo !

Raya ni banyak makan biskut berunsur coklat jea. hasil =gemuk ! paling nyata naik dekat pipi. grrr. hbislah. lps ni balik kolej mesti kiraan B.M.I aku  berubah .


Bakal misi


;)

Anak sepupu aku. ;) . comel mcm orang taiwan =p


The incredible 'biskut raya'

We are.



Hani . xlama lagi dah boleh pandu kereta milik sendiri . Untunglah. ;)



1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !