"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, February 11, 2015

Review Filem Jupiter Ascending

Hai again ..
aku pergi layan wayang lagi tadi.
mentang2x dekat kg. dah ada panggung mmg sakan la aku pun.
da habis semua filem melayu aku dah tengok so terpaksa la tengok filem onputih . n kali ni aku pergi dgn cousin aku yg memang peminat tegar filem omputih jd diorang ajak tgok cita Jupiter Ascending .

aku tengok 3D yoo.
konklusinya. cita ni tahyul gila. serabut dengan kecanggihan yg melampaui batas manusia . aku rasa pengarah filem ni ada sakit mental sbb boley ada idea nk buat filem yg mcm ni. durasi 2 jam yg terlampau panjang dan klimak cerita yg langsung xmenarik minat aku unt terus tengok. rasa mcm nak blah je tp xthu nak pegi mna so stay jeala..  perkembangan cerita yg xclear . ntah apa apa. kau ingt penonton faham? aku tengok 3D ni rasa mcm naik roller coster , pening. rasa nak muntah pun ada. aksi bertarung hebat sgt sampai terlalu lama hingga buat aku rasa menyampah tengok dorang bertarung walaupun byk scene ala ala the matrix .

so itu jeala konklusi aku . aku mmg xsuka filem yg xmasuk akal ni dan mengarut mcm ni. aku suka filem yg buat aku byk terfikir dan cari makna tersirat disebalik cerita dan yg penting bahasa dan lenguk lakonan yg kita faham .
kecuali filem marvel ,itu betul terbaik !

Aku bagi rating 4/10

k bye .

1 comment:

  1. Hai. Berminat dengan barangan2 elektronik & gajet2 ? boleh singgah ke page saya http://lelonggadget.blogspot.com

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !