"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, February 6, 2011

KDRAMA: My Princess muncul dengan Lakonan mantap Kim tae hee

http://www.koreandrama.org/wp-content/uploads/2010/12/My-Princess-12.jpg
Malam-malam ni rasa mcm nak update pasal drama korea la plak. Drama kali tajuk dia My princess atau dalam ejaan yang lain  Korea tittle: 마이 프린세스 / My Princess Chinese Title : 我的公主. Nah ambik kau. jangan suruh aku ajar plak cm mana nak baca tulisan korea n cina.Tp korang tunggu kalau la Jang geun suk masuk meminang aku nanti. Lps aku kahwin dgn dia aku suruh dia ngajar aku cakap dan tulis bahasa korea. Ok x? nak lebih dari tu pun aku xkesa.. Hahaha. Mimpi la kau malam-malam gini. Si Jang geun suk kenal kau pun x ada hati nak suruh dia masuk meminang dan lagi satu dia tahu kea perkataan meminang tu apa?. Grrrrr..

Perkenalkan ni la Jang geun Suk
Berbalik kepada cerita my princess ni. Sebab aku pilih nak taip psl drama adalah disebabkan cerita ni tengah hot sekarang kat astro. Maap kat 8tv xda yea. korang korek la tang mana pun cerita tu. xkan jumpa punya kalau tv rumah korang xda Astro.Harap maklum yea. Itu pun kalau korang ambik saluran korea. Channel berapa ha? aku xtahu sebab rumah aku xpakai teliga kuali tu.Huhu. Drama ni tengah di tayangkan di korea. so jalan la duk pulun cari final episode kat youtube kea aa. xkan ada punya lah.Sabar yea syg.

http://www.koreandrama.org/wp-content/uploads/2010/12/My-Princess-15.jpg
Kim Tae hee berlakon as watak heroin. korang kenal x kim tae hee ni? xkenal? ish ish teruk betul kalau xkenal. mmg buta nama pelakon korea ni harap kenal muka jea. Xpew. aku paham. aku tahu otak korang hanya diisi dengan nama-nama yang lebih berfaedah berbanding artis korea. yea x? contoh.. nama pakwe. nak contoh kedua? Nama diri korang.Grrr.
Untuk maklumat korang kim tae hee ni pernah berlakon as main actor dalam drama love story in harvard,Iris dan banyak lagi larh. Dia mmg pelakon yang hebat dan Extra Cantek!. Aku minat sangat dia ni. So kalau korang nak kutuk dia kat blog aku tolong padam niat hati tu yea. Tersalah tempat!
Kalau hero song seung hun dia ni plak pernah berlakon dalam summer scene~ Ingat xlagi? Ala cite tu.. cite tue la. pernah tayang kat tv pada zaman kita kanak-kanak ribena dulu.

Nah aku letakkan maklumat mengenai cerita ni

Title: My Princess
Genre: Romance
Episodes: 16
Director: Kwon Suk Jang (Pasta)
Screenwriter: Kim Eun Sook (Secret Garden, Lovers In Paris, On Air) , Jang Young Shil
Broadcast network: MBC , Wednesday & Thursday 21:55
Broadcast period: 2011-Jan-05
Runtime: Wed. & Thurs. 21:55
Language: Korean
Country: South Korea

Sinopsis cerita ni
An ordinary college student, Lee Seol, finds out she's a princess. The grandson of Daehan Group, Park Hae Young, is put in charge of educating Seol on proper etiquette.

Cast

BILA NAK KELUAR TB CERITA NI?
Lambat lagi dik oii..Nak tengok online? xsabar nak tunggu kelaur kat 8tv? ada caranyer. korang bley download kat syok.org ataupun korang tengok online di Mysoju 
Layan~

Harap cerita ni best larh.. aku xtengok lagi.. mcm mana nak tengok cerita secret garden pun xtgok lagi.. aku harap jea beli dvd cerita tu tp xtgok. Biasalah kalau orang ada komited kat benda lain. huhu
Nantikan Update drama yang akan datang Dream high!

Credit: http://wiki.d-addicts.com/My_Princess

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !