"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, February 5, 2011

LIFE: AKU bukan Peminat BEN ASHAARI!

Hye bloggers!
Apa khabar korang hari ni? hope semua sihat sokmo la noh. Xpasal-pasal hari ni naik nama Mr.Ben ni kn. tetiba jea. xda pun tsunami kea apa kea tetiba jea bley naik nama dia ni. Perhh. Soalan cepumas aku kat korang. Korang kenal kea siapa Ben Ashaari ni? Popular sgt kea dia ni sampai nama dia lekat kat entri aku kali ni.. Kalau nak tahu teruskan membaca yea syg-syg semue.


Siapa Ben???
Dialah Ben10 versi manusia dan lagi best berstatuskan Malay guy. Ko malay guy ke ben? Ntah.. nampak mcm kacuk pun ada gak. Huhu.
Korang.. cukuplah sekadar gurauan agak terlampau di atas. Kechik hati si Mr. Ben kita nanti. Mu Kesoq hati ko?. Maap ya. Exclly dia ni blogger ternama yang agak pemez pada dunia blogger sekarang. Mcm mana aku nak buktikan kat korang yang dia Femez sekarang? Hurmm.. sebab aku bley kenal dia.Kalau korang nak tahu aku ni bukanyer blogger yang kerap blogging kat Blog-blog kat malaysia ni. Bukan nak koya' la tp seriusly dulu aku harap jea follow blog-blog dari malaysia tp lps tu jenguk pun x sbb aku lebih tertarik dengan blog/web yang berstatuskan hiburan muzik korea. Contoh mcm dkpopnews.net,Allkpop,drambeans dan banyak lagi larh. Dan kalau korang perasan blog aku sebelum ni bukanyer bernama Nakal itu wajib tapi Kpop Virus. Huhu. kalau korang xperasan tuh mmg sah la korang bukan pembaca tegar blog aku. Ada kea pembaca tegar blog aku ni?? Kc salam sikit.. Assalamualaikum anybody here??

Lorh xda siapa pun yang jawab. Sedih rasa. huhu.
Xpew. aku tahu aku bukan sefemez Ben tu. Sedar la diri tu sikit. hehe.
Ok. berbalik kepada Ben10 si Jejaka idaman gadis semalaya. HOT GITU adakah? Ntah.. aku xambik port.Ntah-ntah dia ni dah berkahwin? opps! aku xtahu status dia sekarang.Huhu. Ben kalau ko baca entri aku ni ko jangan byak kali tersentap tahu... agak-agak kalau ada sakit jantung tu kalau tersentap byk kali bley pengsan tu. EH! xpew ben kalau ko pengsan pun aku ada kat sini.. aku kan student nurse yang bertauliah. baru masuk sem 2. hahahaha. CEh! ada hati tu. Maap ben kalau aku gurau kasar.
Dia ni merupakan seorang blogger yang mempunyai byk follower~ beratus kali triple plus-plus ganda dari follower blog aku. Aku xkisah pun.. huhu. Dalam masa sehari dia ni update 6-9 entri per day. Betulkah? agaknyer. tp yang pastinyer dia ni mmg sllu update blog dia larh.Mmg pofular dia ni sampai aku masuk mana-mana blog pun ada jea nama dia ni. kadang-kadang aku rasa menyampah pun ada. hehe. jgn marah kekawan semua yea. Aku jenis yang mmg jenis ckp lepas gini. ~No hipokrit~. Disebabkan aku asyik jumpa nama dia jea bila berblogging  aku mula la ambik port nak tahu siapakah Mr. Ben ni. Adakah rupanyer sesedap namanya? korang nilai la sendiri.. aku bukan juri nak nilai muka seseorang tu  yea.

Lps belek punya belek barulah aku tahu die ni mmg berpengalaman dlm dunia blogger dan mmg layak larh nama dia naik ke persada media bloggers Malaysia. Tahniah Ben kerana buat blogger mcm aku ni bley kenal kau.Tp dia ni xbley kalahkan si Red Mummy lagi.Xkenal Red Mummy? Goggle la sendiri. jari jemari aku dan lenguh ni.. mls la nk cerita psl Red Mummy. Kita setia kpd hero kita yang seorang ni sudahlah ye~tui3


Dan aku jugak seorang follower blog Mr. Ben ni.Saja nak menambah keahlian. Biar hati Ben tu berbunga lagi bila nampak Ahli blog dia bertambah.Huhu. so korang yang baru kenal Ben ni jangan ketinggalan yea jenguk blog dia ni. xrugi pun. dan jangan risau blog dia x loading lama. xdanyer dia make up over-loaded mcm blog aku ni.. simple mcm orangnyer jea.
Lastly aku nak ckp yang aku ni bukan peminat Ben Ashaari sebab aku xnak ambik port dalam hidup peminat Ben yang lain yea.
Hum aku xnak letak link blog Ben kt sini. Korang kena rajin sikit kalau nak jadi pembaca blog aku. KOrang search sendiri yea dekat google. Komperm jumpa punyalah. senarai yang plg atas lagi tu. Ok selamat mencari yea kwn-kawan semua.

Nota Tapak Jari: Tiada Niat unt Menjatuhkan atau menaikkan nama-nama yang tersenarai di atas. Segalanyer pendapat peribadi penulis sendiri.


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !