"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, February 3, 2011

LIFE: Rasa Terdesak Untuk Bercinta?

Perhh.. Ganaz tajuk entri aku kali ini.. Saja test power tajuk entri ni. Salah satu cara unt tarik blogger masuk blog kita dengan menggunakan cara ni la.. walaupun agak x matured tp cara ni larh yang Superb sekarang. Contoh tajuk yang agak melampau- Gambar Mimi khalwat bersama Norman. Orang akan tertarik nak tengok so orang pun masuk la ke link tersebut last-last gambar norman n mimi bertunang jea. HAMPEH!. Tgok kuasa tajuk memainkan peranan yang penting dalam berblogger.

Aku berblogger xguna ayat sx mcm ni~ mana layan. walaupun zaman sekarang zaman sx terlampau. Ceh!.Hurm berbalik kepada tajuk entri kat ats aku nak cerita sikit pasal kita-kita ni yang masih single and still available.Korang termasuk kah? Pernah kea korang rasa mcm low jea bila hidup kita xda bf? tengok kwn n our bbf semua ada jea bf. bahagia jea dorang. kluar date sllu.. dapat hadiah yang comel dari bf diorang. tidakkah terdetik dalam hati korang yang korang jugak nak rasa dilayan mcm seorang princess? Jawaapanya bohong la kalau korang yang still single xpernah or xpernah terdetik nak merasai scene-scene indah mcm tu.. korang sllu letakkan diri korang pada watak heroin dalam drama cinta contohnya mcm ADAMAYA TERAMISU or drama korea watak Jandi dlm Boys over Flower yang mmg buat korang rasa diri korang berada dalam dunia fantasi yang tiada penghujung. Perhhh. beragan mmg no.1. Hurm. itulah masalah kita yg msih single ni. bukan xnak bercinta tp xaham ada apa dengan cinta. betulkan? agaknya. Kita rasa bukan masanya lagi.. padahal ada jea yang suke kat diri tu tp jual mahal sbb xthu nak act mcm mana.

Zaman sekarang bley pakai kea ayat ni Kalau ada jodoh takkan kemana? korang pegang kepada janji ni. korang lepaskan cinta korang sbb korang ingat korang dia mmg jodoh korang mmg c dia akan korang dapat?. Ah! xda maknanya semua tu kalau korang xberusaha unt daptkan c dia. Mmg la logik di akal kalau ada jodoh xkan kemana tp xkan korang xnak berusaha langsung unt dpatkan c dia.. Eh! daun xkan terbang kalau xdiup angin ok.


Bagi aku cinta merupakan sesuatu yang penuh dengan drama kehidupan. Kita yang menghidupkannya dengan permulaan,pertengahan,klimaks dan penutup. aku ingin mencintai dan dicintai.Ofcourse lah! siapa xnak. Tp sekarang bukan masanya lagi.

Di kolej ada jugak muka-muka yang menyebabkan hati aku terdetik~perhh. biasalarh kn. Kadang-kadang rasa nak tegur tp segan. Biasalarh kita kan.Xberani nak melangkah padahal kita xtahu apa nasib kita lps tu. Mana tahu perasaan kita dibalas kea. xnak try? Ah! Malas nk fikir sbb kadang-kadang kita ternampak guy tersebut dating dgn someone.N kita fikir itu maybe gf dia tp kenyataannya kita xtahu siapa status girl tersebut pada guy yg kita minat tu. so jangan fikir banyak.. just go! mesti jadi gadis yang berani unt mengejar cinta yang mungkin sebenarnya Cinta kita yang sudah tersirat olehNya.

Sweetnyer tp bagi yang berkahwin la yea. yang belum Try la kalau nak rasa panaznyer di akhirat

Nota tapak jari- Berkawan biar berjuta.. bercinta biar ramai.. berkasih biar beberapa dan berkahwin biar satu. hahah







No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !