"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, February 17, 2011

LIFE:Justin Bieber Masuk dalam Lakonan dan Tidur saya!

Hye guys.
So bored today.. Again! td dalam kelas kena tegur dengan Pn.K sbb tertidur dalam kelas. Huhu. Tp kali ni dia xkc denda berdiri atas kerusi mcm hari sebelumnya. Dia panggil aku duduk kat meja dia mengajar. perrhh! aku ingatkan dia nak bagi denda berlari kat padang 5 round rupa-rupanya dia suruh duduk kat depan dia.Hurm.. aku ok jea dengan semua arahan dia. Aku dah biasa dengan perkataan T.I.D.U.R tu.Semua lecture yang mengajar aku dah kenal siapa raja tidur dalam kelas dan xlupa jugak sampai pengarah kolej aku sendiri pernah kasi denda kat aku berlari dekat tapak perhimpunan sebab tidur dalam kelas dia. Dasyat x?. Hurmm.Itulah aku kalau korang nak tahu. Kerilekan aku menyebabkan aku xtakut dengan apa yang diorang nak dendakan aku dan apa yang dorang nak cakap pasal aku. Aku bley pekakkan telinga dan buat bodo mcm benda tu xpernah terjadi.That me!

Kadang-kadang aku terfikir sampai bila aku nak tertidur dalam kelas dengan xsengaja... apa guna aku masuk kuliah kalau satu benda pun aku xdapat masa lecture mengajar kat depan? kn? aku selalu fikir tp diri aku ni xpernah nak insaf dari masalah tidur tue. aku cuba buat macam-macam unt menghilangkan semua ni tapi tetap xmenjadi. lagi teruk lagi adala. Sampai kadang-kadang aku terfikir yang aku ni terkena sumpahan tidur, sebab tu bila lecture mengajar jea terus aku terlelap.. kalau korang nak tahu aku bukan jenis yang kaki tidur tapi aku akan tertidur dengan rakusnya bila ada lecture mengajar di depan. mcm mind aku dan set aku kena tidur bila lecture mengajar di depan. Hurm.. korang.. tolong la aku.. aku dah xlarat nak stress disebabkan benda ni. benda ni kadang-kadang buat aku stress jugak tp xla selalu sbb aku jenis yang bukan jenis kisah. aku jenis xkisah jea. sporting jea. semua boleh.korang jangan la tanya kenapa aku bley tertidur dalam kelas sbb aku xtahu nak ckp cm mana sebab ni Involuntary action. aku xsedar yang aku dah tertidur.. dah macam lali..suara lecture buat aku terus tertidur dengan sukanya.


Hurm.. sudah la bercerita pasal tidur.. aku dah rasa mcm dah nak tidur sekarang ni. penat bercerita mengenai tidur.nanti xpasal-pasal korang plak yang tertidur. hurm.. baru-baru ni kan kita ada sambutan maulidur rasul. So,kolej aku ada buat sambutan sempena maulidur rasul ni. kat sini kita ada perarakan sambil melaungkan selawat. Aku  masuk mewakili sem aku. xsangka plak yang perarakan kiteorang bley menang!. kita dapat tempat kedua. Bangga x? hehe. Alhamdulliah.Selain perarakan aku masuk pertandingan persembahan mengikut sem sempena Maulidur Rasul ni. Sem aku buat persembahan lakonan. korang nak tahu aku pegang watak apa? Watak Korie as Anak Derhaka!  Aku memegang watak  anak lelaki yang kurang ajar sehingga menyebabkan mak aku' ni mati. Jahat x aku? huhu.. apa yang aku rasa hanyalah satu.. BEST!! sgt. sbb aku dapat berlakon di atas pentas yang dipenuhi dengan ramai orang. hampir keseluruhan pelajar-pelajar kolej aku menyaksikan persembahan ni. Walaupun lakonan cite ni beransur lawak bodo tapi bagi part lakonan aku.. aku dah buat yang terbaik.. Aku pua hati.. Exclly kalau korang nak tahu.. aku suka sangat berlakon. Maybe ini salah satu kelebihan yang dipinjamkan oleh Allah swt kepada aku. Aku bersyukur sangat sebab dia beri aku kelebihan ni.. sekurang-kurangnya aku dapat rasa puas hati dan rasa hepi.. dan aku harap.. aku dapat masuk lakonan yang akan datang.. aku nak sangat. sebab aku suka berlakon.. aku dapat jadi orang lain dan dalam sedar xsedar lakonan tu membuatkan aku tersedar apa yang xsepatutnya aku buat dalam dunia aku yang sebenar. so many pengajaran yang aku dapat..

Hurm.. how about facebook? korang masih aktif kea? aku dengar fb dan nak tutup.. betul kea?.. bagi aku.. aku xpercaya semua tu. mcm tipu jea.aku xaktif sangat fb.. aku lebih suka blog. korang pun sama naik jea dengan aku kn?..

sudah la wei..
aku dah penat bercerita tentang hidup aku..Cukuplah setakat ni korang dah tahu yang aku masih update blog tersayang aku dan korang aku xtinggalkan walaupun sibuk mana pun aku kat kolej ni. dan hari yang akan datang aku buat yang lebih baik dan jadi diri aku yang sebenar.. belajar dari kisah semalam.


salam kacak dari korie

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !