"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, February 22, 2011

LIFE: Bila la BLOG aku Nak FOFULAR mcm BLOG KAU?

  •  K Bertemu kembali bersama sesi yang baru untuk hari ni yea. Sesi yang agak phyco sikit yea.. Hari yang gelap menyebabkan malam aku yang sepi semakin gelap.. aku xtahu kenapa maybe kolej kurangkan voltan penggunaan elektrik kot??
  • Korang selalu x rasa jelez bila tengok blog-blog yang mmpunyai ramai follower sampai berpuluh-puluh ribu pengikut gitu? huh. A.G.A.K jelez kan? huhu. sama la wei. kalau nak dibandingkan dengan blog kita ni jauh benor beza.. mungkin xjauh beza sangat tapi cara penyampaian entri blog tersebut buat orang suka jejak kat blog tersebut. 

  • Cuba fikir buat apa kita nak jejak dekat blog yang sememangnya HAMPEH! walaupun colurful terover? betul x? sakit mata dan sakit hati lagi ada laaa.. blog aku termasuk kah? xkan.. blog aku x colourful ni.. blog aku just sempoi gitu jea kot.. Nampak agak feminin tp Tuan punya blog bukan feminin orangnyer.. Opps!!
  • Ok aku kan ada cakap semalam yang Pengarah nak msauk kelas aku hari ni.. Hurm.. dia xmasuk wei.. rasa mcm aman jea kelas hari ni.. maksudnya kiteorang terlepas dari aura dia yang menakutkan tahap gaban tue. hoho. Tp dia ajar mmg faham giler cuma garang jea! itu jea masalahnya.. tegas!.Aku ni dah la kaki tidur.. xpandai nak control.. dan selalu kena kantoi.. so orang mcm aku ni mmg xsesuai berada di kelas yg dia mengajar. juz buat dia hangat hati jea.
  • By the way.. Madam i just want to say that Saya Minta Maaf. Saya xsengaja terlelap dlm kelas puan.. juz senang cerita bukan tertidur tapi terlali.. orang kt sebelah aku pun xsedar.. aku? lagi la xsedar.. lali.. berangan tengah date dengan Mr-Mr korea!. Huhu.

  • Korang.. korang sayang x blog korang? sayang kan.. sampai korang anggap bila tiada blog tiada life? btol x? layakkah korang cakap mcm tu? dah lama korang berblogging ni?.. so many persoalan... Bagi aku blog adalah hidup aku yang aku mahukan dalam hidup ni.. 
  • Tempat yang tiada sempadan unt dibicarakan. tempat unt release tension dan tempat unt kita mencurah idea yang kadang-kadang x terkeluar melalui oral!. That why la blog begitu positif di hatiku.Exclly aku hari ni banyak benda yang aku belajar.. banyak benda yang dapat aku ungkapi mengenai hidup ini..dan membuatkan aku terfikir bertapa indahnya mimpi kalau tiada sempadan.. 
  • Classmate aku hari ni monyok jea.. Dari pagi sampai ke petang.. aku pon pelik jugak tapi aku malas nak tanya sebab aku kena siapkan banyak benda td.. last-last masa petang td aku dapat tahu jugak. rupanyer dia dengan boy dia dah terputus tali.. Sedih dia.. ingat bila putus lelaki jea yang over sedih? perempuan lagi sedih tahu sebab kiteorang ni memang dilahirkan sebagai seorang yang lemah dari segi dalaman. Tapi xsemua perempuan kot? yea x? aku xlemah dan kau xlemah maybe dorang jea yang lemah.. biarkan asalkan diorang xcari jalan penyelesaian yang bodoh cukuplaH.
  •  Korang aku juz nasihatkan mmg sakit kalau kita putus dengan orang yang kita sayang sangat... tapi cuba korang fikir baik korang putus sekarang dari TERLAMBAT sbb putus tu adalah satu solution yang memberikan bonus mark terhadap perasaan korang tu.. korang xfaham yea? Hmm begini maksudnya.. bila putus korang bley dapatkan yang lain kan.. bley bebas..bley belajar erti cinta yang sebenar dari cinta yang lepas... 
  • tapi susah bila perasaan korang dah tawar hati sebab kalau korang dah tawar hati.. susah korang nak mulakan balik. Ikut tahap keegoaan korang jugek. Tapi biasalah kan.. adat bercinta zaman sekarang mesti ada putus kan? kadang-kadang putus tu mengeratkan lagi perhubungan korang ataupun  sebaliknya.. tapi apa-apa pun.. kita semua di dunia ni Tuhan jadikan berpasangan ok.. jangan takut kalau si dia xdatang lagi  dia pasti akan muncul dan maybe xkan muncul di dunia ni sebab mungkin jodoh korang di akhirat nanti..so banyakkan bersabar


  • Huh xsabar nak balik ni..Korang aku dah nak BALIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Xsabar wei.. i miss my home. Kita semua kat sini dah mcm anak-nak kucing yang merenyek nak susu dari ibunya tahu x! huhu yeke? parahnya.. bukan aku.. tapi kwn-kawan aku la.. aku maintain jea.. hahah..
  • Facebook dah bosan! hidup dipersiakan..BODO jea aku rasabila buka fb!. Sibuk jea update psl tarikh2 spm nak kluar.. asyik2 ckp benda yang sama. rilex sudah r.. Buat kecoh jea. aku mls betul baca benda yang sama! btw gudluck unt SPM!

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !