"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, February 25, 2011

LIFE: AKU inginkan DIRIMU datang kepadaKU!

  • Ellopp!
  • Hari yang agak biasa tapi banyak yang dah berlaku hari ni. Pagi tadi ada perhimpunan kolej. sebulan sekali. so bila perhimpunan mmg perit la kena berdiri dekat dataran tu. Dah la sound system xclear. Bunyi bergema sebiji macam dalam gua kelam,penang. Oppps! Gua Kelam kat perlis la.. sorry.. i buta geografi.. tp i xkisah sbb zaman sekarang kita kan ada teknologi serba canggih yang memang membuatkan semua terkesima sebentar tentang kekayaan IT zaman sekarang. Orang yang mcm aku ni guna GPS.senang! Tapi tebal jugak teliga bila dengar Miss GPS tu bising.
  • Huhu. Sem kiteorang mmg gempak! Buat semua sem lain jelez dengan kiteorang.. Hurmm.. nak tahu kenapa?  sebab kiteorang menang pertandingan peringakat kolej berturut-turut.. Karoke kita menang for the First and Second place.. kelas paling cantik dan kreatif pun kiteorang menang. dpt No. 1.Perhh! memang xsia-sia la kiteorang berganding badan buat benda ni. tapi keseluruhannya aku rasa xsemua yang ambik port masa menghiasi kelas. Tp ok la.. sekurang2nya dorang tetap hadir kalau perlu
  • Untuk pengetahuan korang.. hari ni Madam Tan yang aku ceritakan kat korang 2 entri yang lps masuk kelas aku hari ni.Masa mula-mula Ain (Ketua kelas aku) cakap yang Puan Tan nak masuk kelas aku maintain lagi. sebab selalu ain cakap yang dia nak masuk tai last-last dia xmasuk sebab  ada mesyuarat la. Dia kan pengarah kolej so no wonder lah!So aku ingat dia xkan masuk.. sbb selalunya dia akan cancel kelas dia last minit.. Tp untuk hari ni dia betul-betul masuk kelas. aku agak gelabah la mulanya.. sebab kelas dia automatik semua orang akan rasa takut.. yang nampak berani tu sebenarnya dia takut kat dalam. percayalah!
  • Dia suruh kiteorang bentang assingment yang die beri mengikut group kumpulan.. bentang hari ni. Dalam perancangan sepatutnya aku dan si K bentang kat depan. berdua jea. so aku pon ada la prepare sikit-sikit untuk pembentangan tu.. Hurmmm.. penat jea rasa..
  • Petangnya plak.. aku ada ceramah maulidur rasul.. Hurm. aku duduk barisan ketiga depan. mmg betul-betul depan slide kat depan.N then.. aku terdapat c D  di depan aku.. so aku buat apa lagi.. nak tegur ke xnak.. rasa mcm nak tegur tapi xtahu nak mulakan mcm mana.
  •  aku Pun tahu malu ok! xpew la biarkan jeala... banyak benda yang aku bley fikir lagi berbanding asyik fikir benda ni jea. buat berat kepala jea..
  • Lagi 7 hari dah nak balik rumah.. xsabarnya nak balik kawan-kawan! jom pakat balik penang JOM!Hurm.. aku tetiba rasa sunyi.. aku harap aku dapat jumpa DIA! 
  • Korang aku nak tanya ni.. kalau korang sukakan seseorang.. korang akan terus terang kat dia ker or korang tunggu dia yang bagi respon kat korang dulu????

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !