"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, August 14, 2011

14 Ramadhan : Dah dapat 1K ! Nak bangga boleh ?

Salam bloggers,




Syukur la yea sebab malam ni follower belog aku dah mencapai 1K.. Memang selama ni aku idamkan jumlah follower sebanyak ni.. at the end.. Alhamdullilah.. 


  • 1stly.. thank to my lappy dan berukband sebab taat kepada tuannya.. walaupun aku xjaga sangat kebajikan diorang..  my lappy pernah jatuh dari katil dua kali sebab terjatuh dari badan aku masa tidur atas katil-->sebab aku tertidur.. then,aku terkalih badan sikit.. putttt* bukan bunyi kentut bunyi lappy jatuh ke lantai.. =_= dah la jatuh kena berukband dulu.. berukband aku jadi senget weys.. nasib baik masih berfungsi walaupun agak cacat fizikal.. 



  • 2ndly.. exclly.. xda sapa pun yang mendorang aku untuk berblogger.. kawan-kawan sekolah dan kolej aku mana layan blogger-blogger ni.. aku sorang jea yang jadi kambing hitam dalam group yang layan blog.. aku ajak diorang join.. xnak~ so malas la aku nak pujuk memujuk ni.. biar r.. eh! hampir terlupa.. aku ada 2 org rakan kolej yang ada blog.. kaki gebang dan nanako.. .. tapi x selalu update pun.. =_= .. Aku berblogger atas diri sendiri.. xsangka plak fenomena blogger boleh jadi sedasyat ini.. sekarang blogger dah boleh cari makan melalui blog.. goyang kaki jea depan lappy.. fuhh.. dulu dunia blog xdalah seriuh sekarang.. 




  • Buat korang yang follow belog K O R I E dari dulu sampai sekarang.. korie nak ucapkan terima kasih xterhingga yea.. aku xpraktiskan 'I follow u, U follow me' diorang follow atas sebab diorang sendiri.. so thank k..  join segmen banyak jugak membantu untuk meningkatkan follower..Thank kepada kaki buat segmen! 




Usia blog mematangkan penulis blog!



Korang ada kawan baru yang nak berkawan dengan kita semua
Jom kenal dia..

Rahman

Follower ke 1K


Nota Jjinbbang : Rindu rumah! Tadi aku tukar beg colostomy.. masa nak letak beg yang baru.. terpancut air Bo dari patient.. =_= meloncat aku ke belakang.. fuhhh.. 1st time buat prosedur ni dah kena pancut.. Sabar jeala.. dugaan student nurse 


6 comments:

  1. lama dah ekk jadi blogger?akk memang minat menulis n membebel tp malas nak explore plus tkde masa,anak kecik lg nak layan n ms dulu harap pc n streamyx kt opis jer.skang aiman dh beso,ada byk masa, dh ada en beruk sendiri,dpt la blogging.hehe..br aktif blog awal taun nie ja..

    ReplyDelete
  2. congrat....teheheheee kite jadi follower 1001...

    ReplyDelete
  3. wahhh..sme2 weh.. kau pun thanks tau, sudi follow aku..

    aisemen buat cerite tacing cacing la pulak kaja ni...

    hahahah :D

    ReplyDelete
  4. wahhh
    tahniah
    bila ler followers acik akan cecah 1K? :(

    ReplyDelete
  5. Sejak 2009 berblog ek? 1K.. Tahniah.. Trafik pn mesti gempak kan~

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !