"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, August 6, 2011

6 Ramadhan : Aku Jumpa lelaki persis Khairul Fahmi Che Mat




Salam.. Alhamdullilah kehadrat Ilahi kerana tumpah dan nikmatNYA masih kita rasai..


  • Ok..aku sekarang berada di kolej.. pukul 5.30 pm tadi aku sampai.. My bro boroi* aku yang hantar.. thank abg boroi*.. hahaha.. jasamu tetap ku ingati ok.. moga perutmu sentiasa dinternak dengan makanan yang sihat ok. =_=


  • Tadi si bro ada singgah sebentar di pekan Jenun.. ambil kawan dia.. siapakah? his name is Fxxxx. (sensored* ).. dah lama aku xtengok si dia selepas kiteorang satu family pindah ke Penang.. wah.. dasyatnya dia sekarang.. rupa persis seperti Khairul Fahmi Che Mat yang dikatakan ada skandal dengan dahlia teck.. Wah.. juling lurus aku bila terpandang muka yang persis mcm kfcm.. =_= last-last bila si dia masuk kereta mulut aku ni mcm ada emas jea.. sepatah haram xcakap.. huhuhu.. y? sebab segan kot?  maybe... =_= hahaha.. xpea.. kalau ada jodoh kita jumpa lagi.. k



  • Hari ni berbuka dekat kolej.. tetiba masa berbuka tadi teringat dekat family di rumah.. baru je berpisah beberapa jam dah teringat.. =_= huhu.. biasa la kan.. anak mesti teringat dekat mak dan bapak dia kan?.. hurm.. hope diorang sentiasa sihat.. Aku bawak balik sambal belacan Penang mari ke kolej.. banyak giler.. perhhh.. berasap tadi aku makan.. grrr =_= giler best! terbaik dari mak aku.. Stok sambal belacan tu dan aku simpan 3 minggu sebelum balik raya nanti.. wahh.. so hari-hari lepas berbuka memang tangan aku berbau belacan la nampaknya =_=. xpew.. sabun pewangi baju kan ada?.. haha.. belasah jea.. 



Nota Jjinbbang: Esok dah start belajar.. pagi esok comperm aku sampai lewat ke kelas.. 


2 comments:

  1. pminat sambal belacan rupanya..k.muni tak suka sgt,western sikit.haha..

    ReplyDelete
  2. esok dah belajar ? selamat belajar :D

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !