"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, August 24, 2011

24 Ramadhan : Dah Nak Raya Sangat Ka?

Dear diary,



MySpaceGraphicsandAnimations.com


   Geram betul bila dengar budak-budak dekat kawasan flat depan kolej main mercun dan bunga api!! bukan nak ajak aku sekali derr..



Wah wah wah.. semua pakat sibuk nak kemas barang malam ni...aku dapat cuti 2 minggu untuk Hari Raya ni..   bermula 26/8/11-9/9/11 


Esok hari last kerja.. dah excited sangat nak balik sampai dah malas nak buat kerja.. blur jea masa kat wad. otak dok melayang dekat Penang.. 


Mood raya sebenarnya biasa jea.. mood nak bercuti tu yang tinggi melambung.. cuba bayangkan. aku ni  susah betul nak dapat balik rumah.. kalau ada perayaan besar mcm ni jea berpeluang balik rumah..bukan senang nak dapat cuti.. aku yang dok dalam utaqa pun susah nak balik.. yang dok pantai timur lagi lah xbalik terus.. so bila ada cuti perayaan mcm ni..Itu yang buat kiteorang kat sini hepi !


 Malam ni malam terakhir terawih berjemaah di kolej. 


Hari Jumaat ni.. aku maybe akan g shopping raya di Alor Setar.. Barang murah ! so jom pakat-pakat p sana .. 


Nota Jjinbbang : Aku balik lambat.. Sepatutnya esok petang aku dah boleh balik sebab aku kerja pagi tapi ada masalah timbul so kena stay sehari.. jumaat baru gerak balik penang!


1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !