"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, August 5, 2011

5 Ramadhan : Rilex di Rumah


  • Salam hari kelima Ramadhan buat korang semua.. nampaknya blog korie hari ni berpuasa dari pos entri untuk seharian siang tadi.. =_= 

  • Hari ni merupakan kali pertama untuk ramadhan 2011 korie berbuka di rumah.. so memang seronok la kan.. semalam berbuka minum air 100 plus je weh.. sedey jea.. haha.. sebab masa tu baru turun dari bas.. dan kekawan aku dekat kolej semalam makan santapan berbuka bukan main sedap ag.. masa aku ada xda plak cafe buat lauk mcm tu.. erhh.. memang nasib betui la

Ini mesej yang dihantar nisa masa berbuka semlam 4 ramadhan =_=

Grr.. dia ingat aku jelas la sangat dengan ayam tu ? btw..masa baca mesej ni lapar giler..  masa ni baru berbuka.. aku baru sampai terminal bas Parit buntar.. xda apa yang nak dimakan masa tu.. grrr.. 100 plus jek.. ksian kan? haha. nasib baik aku xberseorangan.. si adilah tanjung kembang ada dgn aku.. dah mcm pelarian dah kiteorang ni..

  •  Dan untuk hari ni.. Mak masak special sebab aku balik.. sedap xterhingga sampai mengah perut ni.. brapa inchi dah naik.. habis la.. berat aku comperm naik.. lusa dah la rekod berat setiap Jp akan diambil oleh pihak kolej.. =_= .. xpew.. anggap jea penimbang berat tu rosak 

  • Tadi sebelum berbuka aku mesej dengan kak yan.. dia balas -----> 

Kak yan demam dah 4 hari.. masa aku balik semalam pun dia masih xsihat lagi.. risau gak aku.. bila dia mesej  cakap mcm ni.. Alhamdullilah.

Ok ni mesej abang aku.. tetiba hari ni dia balik.. xpasal2 aku kena g pasaq malam.. dah la aku  time ptg tadi tu  penyegan nak mapuih.. malas giler nak kuaq rumah.. tp untuk si abg  boroi sorang ni.. aku g jugak r.. hahaha.. kan dah kena cap boroi dgn aku .. =_= 

  •  So hari ni banyak benda jugak aku dapat buat dekat rumah dalam masa sehari.. tidur pun puas.. hurm.. esok dah nak balik.. sedih jugak ni.. minggu depan hari sabtu aku dah start masuk praktikal dekat hospital .. grr =_= lagi penat sys.. btw.. harap-harap semua berjalan dengan lancar.InsyaAllah.


Nota Jjinbbang : Hari ni aku kupas Ikan bilis.. banyak derr.. sampai berbilis jejari runcing aku ni.. ewahhh


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !