"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, August 25, 2011

25 Ramadhan : Gua Sudah Tangkap Cintun Sama Dia !

MySpace
Diorang dah berangkat balik.. S.E.D.I.H.N.YA ! Aku yang duduk dekat ni lagi terasa bahang nak balik dengan segera.. weys.. tolonglaa..MySpace


Tadi aku nampak si dia dekat kafe.. siapa bertegur lagiMySpace seronok la jugak tapi malas nak layan perasaan niMySpace ..

Kenapa ek rasa mcm suka sama dia MySpace

Boleh ke aku terus minat dia dari jauh MySpace

Malas la nak melayan perasaan yang ntah apa-apa ni ..MySpace

sebab aku hanyalah Mrs.SimpleMySpace


Hari ni hari last kerja di wad.MySpace       sekarang dah boleh  MySpace kau ada MySpace


MySpace Esok gua balik penang ! MySpace selamat tinggal kedahMySpace hahaha.. nangis kegembiraan


Gua blogger yang xterkenal dan tiada pengomen tetapMySpace so ada gua bikin susah sama lu MySpace


so anonymous jangan ganggu aku MySpace



Nota Jjinbbang : Dah kemas barang nak balik esok! oh yeah!jom balik penang sekali..



No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !