"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, April 10, 2009

Kandang """




[Friday.. 10/4/2009]
Diari..
mcm sllu.. brsiap pegi ke skola but today aku lbih bgus cket r sbb aku bgn awl ari nie.. dlm kol 6 pagi cm 2
Err.. pepagi da kna marah da almaklumla.. lps azan subuh bru trhegeh2 nk mandi.. rasa bla nk bgun 2 klo dpt 5 minit lg untk smbong tido.. fuhh bestnyEER.. rasa mcm dpt nikmat yg sbenernya2 2..
huhuh..
td dpt result ujian pnilaian 1 unt mataplajaran mathematics.. hurm.. aku kecew ah.. dpt teruk sgt.. teruk ssangat.. knapa huh math aku sllu teruk.. pew yg aku da bwt?.. sllu jek soal dlm dri nie cm gitu..
aku thu klo nk terer math nie kna la bwt ltihan sllu or lbih kerap tp msalahnya aku nie pemalas sgt2.. aku xthu da apa yg ptt aku bwt unt ubah pemalas yg da sebati dlm diri nie..
Err.. hurm.. dlm hati aku nie teringin sgt nk success dlm paper math..mmg nk sgt2.. spe yg xnk.. aku ada jgk layari blog2 untok thu cara success dlm math.. bla aku da thu.. aku ttp malas cm gitu jgk.. xpenah nk ubah diri nie unt jd lbih baik.. aku geram la.. knapa la aku sllu jek malass.. asl la menda nie da merasuk aku nnie kea tahap yg maksima..
aku pya add math lg la truk but ok la cket dri math.. pelik kn?.. aku dpt rsult addmath lbh baik dri math.. huh msti sbb aku x concntrate msa vkgu hazman mengajar nie.. yeala..
cikgu sllu jak bwt lawak.. da la ckp pelat terengganu.. aku nie org utaqa.. bla dgr org ganu ckp msti r pelik.. kkdang lawak la plk.. HUHUH..
ada skali 2.. ckgu hazman nie cerita pasal Kandang PIG.. die ckp mcm nie yg # nie kandang pig.. sbbnya dlu masa die skola dlu ckgu die ada bwat robongan pegi tgok kandang pig.. huhu.. pastu ckgu die jgk yg ckp yg # nie kandang pig.. cm mna mngarut x?..
smua dlm kelas gelak time tue.. da la die nie cerita dgn bwt mimik muka die lg tambah dgn pelat trggu.. huhu.. korang pikir la sndiri mcm mna gelinya hati kami time 2..
1 lg.. pasal pig jugak.. die ckp mcm..
1 petang.. die kuar naik moto.. die sorang.. msa tue hujan.. hurmm nk jadikan cerita.. ada la sbuah lori nie llu jln yg sama time tue.. lori nie bwk babi.. die trtengok lori nie.. pastu die ckp yg pig nie dok babai kt die dgn muka yg paling comeyyy..
hahaaha..
xmsok akal!..
cam mna pown i2 la cikgu math aku..
dulu aku pya xsuka msa kls die.. sbb xpham die ngajar to lma2.. rasa mcm nk hari2 ada time math.. sbb suke dgr lwk merapu die..
sekian untk ari nie

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !