"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, April 11, 2009

Today competition..

Menara aku punya group yg plg 'Cun' sekali.. 11/4/2009






Ari nie aku sekola.. ari sabtu.. boring botol.. tp ok jgk la sbb kat sekola ada bwt xtvt sempena minggu sains dan matematik kt sekola.. yg ats nie la hasil dari keje2 aku da pasukan yg lain.. kteorang kena bwt menara yg kukuh dan yg plg tinggi.. bahan yg diberi ialah kertas surat khabar dgn selotip jak.. huhu 1st bla aku dgn gna dua bahan 2 aku rasa blurr gle.. yeala.. jenoh r nk bwt menara gna dua bahan 2 jak.. dah la masa yg diberi cket jak.. dlm 40 minit jak.. susuh gle td..
memaNG RUMIT..

Menara aku la yg plg jelik dri yg semua.. huhu.. sgt tinggi drpda smua peserta tp xstabil.. gerak cket dah jatuh..
malu la td.. smua org gelak jak.. sbb menara kami da jatuh.. x kukuh sblm diuju oleh cikgu..
heee..
malu tahap minimun..
tp rasa mc nk trgelak la..


biarleee..

program kedua plak

kami kna bwt kapal selam..
just hanya guna bahan botol air.. plastesin.. guli.. gunting dgn plastik yg mcm strow..
tue jea la
hasilnya mcm yg bwh nie



sekian..

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !