"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, April 15, 2009

~A tRuE LovE 2~


ok..kite continue part 2 lak..k.tp sape yg blom baca part 1 pg la baca kt blog sha ok..

PART 2

…Hinggalah pada satu hari...
Awak tanya pada saya…dah ade awek ke belum...
Saya cakap takder…tapi saya pernah jatuh cinta....
Malangnya semuanya tak menjadi…
Lepas tu saya lak tanya awak…
Awak camna…dah ade boyfriend ke…
Awak bagitau dulu ade…tapi sekarang dah putus…
Nampaknya ade can lah saya…
Orang kata perempuan…kalau baru putus…
Senang nak dapat…



Awak…awak kata awak dah mula sayang pada seseorang…
Saya faham maksud awak…
Saya jadi tak keruan…lantas saya beri alasan…
Biasanya perempuan akan pulang…
Ke pangkuan kekasih lama…
Tapi awak bagi alasan…tak nak balik dengan kekasih lama…
Pasal awak dengan dia adalah sebaya…
Dan masing-masing mempunyai pendirian yang berbeza…
Awak jugak dah bersumpah takkan pilih…
Lelaki yang sama umur lagi…

Awak…tanpa saya sedari…
Saya kata saya suka awak…walhal saya sendiri tak pasti…
Apakah perasaan sebenar terhadap awak…
Yang saya tahu awak bukanlah citarasa saya…

Awak…sejak dari itu…
Kita jadi makin rapat…awak telah pun luahkan…
Segala-galanya pada saya…
Yang sememangnya awak amat meyayangi diri ini…
Satu hari awak tak sms saya…leh sasau dibuatnya…

Awak…awak kata awak mula tertarik pada saya…
Semenjak dari semester 1 lagi…selama ini awak hanya…
Perhatikan saya dari jauh…hinggalah sekarang…
Baru awak dapat luahkan pada saya…

Awak…awak juga dah ceritakan satu rahsia…
Yang sememangnya saya tahu…
Tapi saya tak mungkin dapat mengingatinya lagi…
Jika awak tak ceritakannya…pada saya…
Rupanya awaklah yang duduk sebelah saya…
Dalam bas…semasa minggu suiakenal…
Awak juga satu kuliah dengan saya…masa semester 1…
Tapi saya tak perasan pun…
Dan awak juga kata…masa tu…
Saya tak pandang pun awak…

Awak…lepas awak ceritakan semua itu…
Barulah saya dapat mengingatinya…
Itupun sikit-sikit aje…
Pasal saya tak pernah pandang pun pada awak…

Awak…awak buat saya rasa serba-salah…
Pasal saya sendiri pun tak pasti lagi…
Hati ini boleh terima awak…ataupun tidak…
Tapi saya dapat rasakan sesuatu…
Mungkinkah kita telah ditakdirkan bersama…
Mungkin juga awaklah jodoh saya…
Saya pun tak tahu…kenapa saya boleh terfikir…
Sampai ke situ…biarpun perjalanan hidup kita…
Masih jauh…dan kita pun baru aje kenal…
Kita masih lagi belum saling mengenali…
Di antara diri masing-masing…

Awak…awak telah membuat diri saya berubah…
Dari hari ke hari…saya dapat rasakan…
Aura cinta yang keluar…dari dalam diri saya…
Semakin hari…semakin kuat…
Tapi pada masa yang sama…saya masih keliru…
Saya masih pelik…apa dah jadi dengan diri saya…
Betulkah ini aura cinta…yang sebenar-benarnya…
Dari seorang lelaki…yang sedang memburu cintanya…
Bila saya pandang awak…
Saya rasa takde apa-apa yang menarik tentang awak…
Pasal saya pasti…awak bukanlah gadis impian saya…
Tapi bila awak menyepi…walaupun seketika…
Saya rasa…macam tak sempurna hidup ini…
Setiap masa saya terbayang wajah awak…
Sampai terbawa-bawa dalam mimpi…
Inikah yang dikatakan cinta…yang sebenar-benarnya cinta…
Inikah yang dikatakan cinta sejati…
Yang lahir dari hati seorang lelaki…
Yang ingin mencintai…seorang gadis…
Dengan penuh keikhlasan…

bersambung..

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !