"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, August 15, 2012

Gambar mereka dikala shopping raya !


Assalamualaikum,
diharap sihat selalu. terlalu lama xupdate blog. maaf kupinta walaupun aku tidak perlu meminta maaf. 

Inilah kelas aku belajar dari sem 3-5 . tempat k.a.m.i membesar menjadi dewasa bersama-sama. Terlalu kondusif dan sesuai untuk tidur. haha. ok#fakta !

Minggu ini. merupakan minggu yang paling triple-million busy dengan assignment dan research bagai ! . aku rasa macam aku ni pegang jawatan besar je kat kolej padahal xpun. Ini nak kena siapkan.. itu nak siapkan. semua nak cepat. ingat kita ni apa? askar avengers?. dah tu. ditambahnya stress dengan kelas xxxxx yang gila psycho dan stress.Bila dia masuk kelas jea. mulalah aku start enxiety bagai. bukan aku jea. 105 budak kelas aku pun rasa benda yang sama. sikit2x nak marah.nak terlelap sikit dalam kelas dia pun xboleh. terlelap jea terus kena panggil. giler?! mata dia xpayah cakap.kalah mata helang .tajam beb ! kawan aku curi2 makan masa kelas dia pagi tadi pun dia nampak dan tegur terus guna mic giler?!.  aku stress sebab aku kena tahan mengantuk dlm kelas dia. dah la dia suruh aku duduk di barisan meja depan padahal tempat asal aku dlm kelas adalah kedua belakang. grr. memang stress bial kena pggl duduk depan. grrr -__-  buat tu salah. buat ni salah. dah tu? nak buat mcm mana lagi ? aku xfaham betul dengan orang dewasa yang terlalu banyak pengalaman dalam hidup mereka ni. mereka terlalu taksub dengan kisah lampau untuk dijadikan nasihat buat generasi aku. grrr.


Ok. aku tahu. orang dewasa kalau bercakap mesti ada nasihat bagai. memang bagus . aku mengaku. tapi masalahnya diorang xberi nasihat dan tunjuk ajar dengan cara yang kita nak. betul x? diorang main lepas jea. mana x orang generasi y mcm aku ni x stress beb?. tertekan weh. giler. nasib baik aku masih bertindak waras dalam menghadapi tekanan mcm ni. dan memang fakta. minggu ni dan sem ni adalah dua faktor penjana stress untuk aku. aku  sabar jea. dan mereka yang lain pun banyak bersabar. xda apa yang boleh diubah dan dibaiki selagi aku sendiri yang xberubah untuk memperbaiki kelemahan diri aku .


Stress pun stress jugak. tapi outing tetap outing ye sayang. 10/8/12 yang lalu aku keluar dengan geng aku ke Alor setar. Mengila mencari barang raya sekitar pekan rabu dan city plaza. hasilnya memang banyak le aku membeli. penuh tangan ni ha dengan plastik barang. sesampainya kat kolej. aku rasa mcm nak pengsan jea depan tu sebab xlarat nak angkut barang tu semua ke bilik. giler betul. arhh.nasib baik asrama aku ada lif. lega sikit. btw. memang banyak ah aku shopping unt dibawa balk ke rumah hari khamis ni ;)



Outfit

Ewa , yayan, korie, yana ;)

11/8 yang lepas bufday kau ! aku harap ko suka dgn bufday celebration dan hadiah yang kiteorang kc tu ;)

the happiness

If i can be mrs spiderman.

The capture



Kalau nak ikutkan. bulan ni banyak benda yang aku nak coretkan kat sini. tapi disebabkan komitmen aku sebagai budak jp tahun akhir yang terlalu banyak kerja kena buat, jadi aku xdapat nak up entri semua. lain hari maybe.-__-. tapi untuk 2 minggu depan aku akan free sikit. cuti semester + cuti raya digabungkan yoo! 2 minggu aku cuti. kolej kau ada? huhu. bye !.


3 comments:

  1. hehe biasala tu dik...
    zaman akak belajo dulu pun gitulah..
    lect dok gesa suh siap kan memacam..
    pastu da meroyan mula la nak meraban...hehehe

    ReplyDelete
  2. nice post :)
    ditunggu kunjungan baliknya yaah

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !