"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, August 27, 2012

Khas untuk gadis-gadis yang suka berposing dalam facebook





Pesanan dari bro imam muda fattah .terima kasih kerana memperingati , biasalah. dah tua ni cepat sangat lupa. masa muda xda masa nak baca pesanan semua ni ;) . hareem, tua sangatkah aku?. -__- monolog dalaman jea tu. maap-maap. huhu. xdalah aku bergambar buat mulut muncung/itik unt nampak pipi kembung mcm kawai itu. mmg sah aku xcomel buat apa nak bagi nampak comel?. ('  _'') sendirik mau ingat laa.  kalau terasa tu baguslah ;) nampaknya anda memang seorang yg jujur secara rohani . dan cubalah untuk mengambil perubahan yang seterusnya . Insyaallah. niat untuk berubah sentiasa akan diredhai .



Selalunya yang ambik gambo yang berposing mcm ini adalah awek-awek yang yg perasan muka dia cantik dan comel mcm kawai, kan? tapi. itu bukan tuduhan berasas , sebab ramai je awek dan manusia biasa di alam ini suke berposing mcm mulut itik tu haa. sebenarnya. itu adalah trend yg hot masa zaman aku sekolah dulu. dan trend tu masih kekal aktif sampai sekarang tapi kurang pengikut sebab sekarang dah ada pelbagai jenis posing yg boleh ditiru ;) .so benda ni simple jea sebenarnya nak faham. kenapa, mengapa, pasaipa, awat xtau depa ni suka posing mcm ni dalam fb khususnya . sebab semua manusia yang normal suka kepada benda yg nampak cantik, comel dan cool. samaada nak tunjuk kepada umum atau tidak, itu jea. kalau boleh nak nampak perfect dlm gambar tp sampai sekarang xboleh eh? haha. kalau perfect setakat edit gamboq guna photoshop buat pa?. well, sekali lagi , semua manusia yang normal suka kepada benda yg nampak cantik, comel dan cool .




Mengata orang sendiri pun xtahu, aku rasa xda kot aku bergambar buat mulut muncung bagai, sebab dulu aku pernah test, hasilnya hudoh piang. so aku xnak cuba dah. hahaha. bersyukur dengan yang asli, kita akan rasa kemanisan dalam hidup ;)



4 comments:

  1. sbb tu akak malas letak gamba

    baik diam2 sorok muke xcomel

    ReplyDelete
  2. tah lah... apa kata ustaz ada benar.
    tapi manusia kan adakala alpa. include lah diri ini yg selalu jew alpa.
    hmmmm....
    entri mcm ni baik. saling mengingati.

    ReplyDelete
  3. tu lha pasal. npe ehh mnde2 tu berdezuppp jd trend ? :/

    ReplyDelete
  4. gua paling x suka pempuan buat duck face.. tapi kalo pakai furdah , sejuta like!!

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !