"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, August 23, 2011

23 Ramadhan : X Nak KEDAH nak PENANG!

Salam selasa,


Bila nak khamis ni.. khamis sila la menjelma dengan cepat.. 


Aku sebenarnya dah xda mood nak pergi kerja dah ni.. kerja dekat wad xpernah berkurang.. semakin hari semakin bertambah dan mencabar derr. mcm-mcm dah jadi dalam masa sebulan aku praktikal ni... hurm, dalam proses belajar.. mcm ni la kan.. weiyo?.. sabar jeala..



Khamis hari last kerja..  perh! xsabar nak tunggu khamis.. lepas tu boleh rehat dan berpuasa dekat rumah.. dan yang pastinya Hari Raya tahun ni aku xnak sia-siakan.. Aku akan gunakan masa yang diberi untuk menikmatinya dengan sepenuh jiwa raga..


Xsabar nak cakap selamat tinggal Kedah ! Penang Wait For Me! 


Mana tahu Raya tahun ni raya yang terakhir ?.. persoalan hidup tu.. xda siapa yang tahu kecuali Dia.. so hargailah masa yang diberi ini..


Ini aku punya google homepage.. cun x?
SJ




Nota Jjinbbang : Nak Makan Nasi Kerabu Stadium lagi!

3 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !