"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, August 2, 2011

Collection Audio of SUPER JUNIOR 5th ALBUM Mr. Simple !





Mr Simple

 
Audio Mr Simple intro mcm Bonamana sikit.. Bonamana mcm sorry sorry sikit.. haha.. semuanya berkait kan.. Bagi aku lagu ni mcm biasa jea cuma rentak dia dance stail* Jadi apa kena mengena dengan circus ek? Circus adalah tema konsep untuk album ni.. Xsaba nak tengok Mv Mr.Simple.. Mv Suju xpernah menghampakan aku setakat ni.. =_=


 Opera
 
Xdengar lagi.. Tajuk lagu mcm xbest jea.. =_=

y
.
y? Kenapa.. kenapa ohh.. kenapa.. cuba bayangkan suju yang nyayi mcm tu.. grrr =_= .. masih xdengar lagi.

 walkin
 
...................

be my girl
Tajuk lagu ni mcm sweet jea.. rasa mcm nak dengar je kan.. grr =_=

storm
 
Rasanya.. lagu ni best kot!.. try dengar tengok

 feels good
 
Ok kot..

My memories
 
Macam sedih plak lagu ni.. =_= 

Good friends
 
Boleh jadi tema untuk hari persahabatan ke?.. btw.. aku xfaham dia cakap apa =_=






 So mcm mana ? dah dengar semuanya?.. aku xdengar lagi.. baru jea habis dengan Mr.Simple.. Ok la..cuma bagi aku maybe Elf (peminat suju) terkejut dengar perubahan konsep untuk album kali ni.. mcm mendadak jea.. tetiba tukar konsep ke colourfull!.. grrr =_= dulu diorang lebih kepada maskulin jea.. sekarang SM Entertainment dah pandai letak bulu-bulu dekat pakaian diorang.. grr =_= wut? ntah.. aku xsuka sangat dengan konsep kali ni walaupun nampak ceria jea.. btw.. tetap serabut.. =_= dah over dari SNSD lagi.. korang ingat x lagi konsep album SNSD untuk album Oh! colorfull kan.. but kena dengan cara diorang.. cantik! cun! tapi untuk Suju aku rasa mcm pelik jea ..Tapi pepun aku rasa Mv Mr.Simple mesti gempak punya.. xsabar nak tengok.. Ini adalah pendapat peribadi aku jea.. Elf kipas susah mati jangan plak serang aku lepas ni yea =_=



Puasa... grrrrr... nak makan apa yea buka nanti?

2 comments:

  1. Dah download semuanya. Hehehe~ Anyway, kite sama pendapat. Sgt colorful aku tgk pic2x dorang tu.

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !