"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, August 7, 2011

7 Ramadhan : Eh! Gatal laa.. tolongla jangan gigit aku !


  • Eh.. Hari ni dah genap seminggu aku berpuasa.. grrr.. cepatnya masa berjalan.. kan.. tadi masa sebelum berbuka aku ada singgah bazar depan kolej.. walaupun awan agak mendung aku xpeduli.. aku g jugak.. bersama Kak yan, Kay, Ten.. ada satu gerai yang buat aku nak singgah. Kakak ni ni jual Nasi Kabu ! yeah nasi kabu.. my feveret.. tapi.. nasib aku tadi.. masa aku pergi nasi kabu dah habis =_= 

Sebelum berbuka .. 7 ramadhan..

  • Hari ni.. berjalan seperti biasa.. full day hari ni kelas Pn. Hxxxxxx.. puan yang paling sporting giler.. hampa nak tidur kea.. nak makan kea.. just go on but agak-agak r nak makan depan dia masa bulan puasa.. dia ajar laju la weh. aku xfaham sangat.. last-last aku ikut jea kata hati.. ' tidur' =_=  <===== contoh yang xbaik.. btw. kelas masa dibulan puasa memang standard r kalau student tidur dalam kelas.. 



  • Kolej aku sekarang dibanjiri oleh binatang hijau bersaiz xs yang terbang di lampu yang bercahaya sebelah malam.. kawan panggil benatang tu 'chatin' ---> nama binatang tue.. giler banyak dia hurung dekat lampu.. masa role call bley nampak berjuta chatin di dataran ilmu.. dalam kolej.. pantang buka lampu dekat  koridor bendatang tu comperm menghujani koridor tu.. grr.. dah la benatang tu gatal.. kalau masuk mata pedih siok. kalau kena dekat kulit.. gatal.. garu sikit ---> jadi merah menyala kulit..errr..aku xfaham betul la.. bila siang menjelma semua benatang tu mati.. terkubur dekat lantai merata alam di kolej.. grr =_=.. jadi mcm habuk jea.. banyak giler.. tapi bila malam menjelma datang lagi benatang yang sama.. erk! cepat betul membiak walaupun berjuta yang dah mati.. grrrr..  Kuasa Tuhan... Subahanallah


Nota Jjinbbang : Samalam first time aku soq di kafe kolej ! ramai yang terkejut kot nampak muka aku.. hahah


2 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !