"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, August 4, 2011

Terpaksa Makan Ubat


Salam.. my blog.. ini adalah luahan dari tuan mu..  aku hari ni dah masuk hari yang ke 4 aku telan ubat 


RANEXAMIC ACID - ORAL 


Terpaksa ambil ubat ini untuk hentikan pendarahan. 'Tranexamic acid works by helping the blood clot normally to prevent and stop prolonged bleeding'


Sekarang bulan puasa.. aku dah sangat letih.. hilang banyak darah buat aku lagi letih.. boleh x tolong hentikan masalah yang aku hadapi ni.. aku dah xlarat dah.. sabar jea.. 
Ya Allah kau permudahkan perjalanan aku dan ibadatku di bulan ramadhan bulan rahmat ini Ya Allah.  Kau berikan aku kesabaran untuk menghadapi segala dugaan yang kau berikan kepadaku ini dengan tenang dan ketakwaan kepada kau Ya Allah . Amin.


Nota Jjinbbang : Sekarang aku kena rawat diri sendiri =_=  Aku yang dulunya xpandai makan ubat kapsul jadi pandai makan ubat kapsul bila dah terpaksa ambil ubat ni..


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !