"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, August 20, 2011

20 Ramadhan : Ko Ingat Ko Bagus Sangat la Kan.....

Salam bloggers,

Hari ni xda menu berbuka untuk ditayangkan dalam blog.. xsempat.. busy kerja.. maklumla  aku kan workholic !!  uwekk!

  • Btw.. Sem 5 dah masuk wad buat management.. 1st day diorang buat management.. yeke? ye  kot.. tengok mcm baru jea.. aku dapat cubicle dengan senior yang memang manage kerja .. dia tahu mengarah jea.. yang remeh-remeh semua aku kena buat.. kalau tertinggal sikit aku kena betulkan.. btw.. boleh x akak betulkan jea.. sikit jea pun.. xnampak ke aku tengah buat kerja lain.. geram gak aku dengan dia tu.. dah la tadi msa buka puasa mcm nak marah aku jea.. ok.. nak tahu dia cakap apa?.. 


  • Pukul 7.25 aku dah  berada dalam pantri.. masa tu memang waktu rehat aku dah.. aku sorang jea dalam pantri kakitangan tu... dia tiba-tiba datang cakap mcm ni kat aku. 'Eh.. awainya duduk dalam pantri.. xnampak ka senior duk sibuk kat depan... yang hang boleh duduk dekat sini'  grrrr.. aku pun balas r.. kawan-kawan saya semua dah rehat dekat bawah la kak.. saya sorang je kat sini.. then dia blah gitu.. buat muka toya dia.. tolonglah.. geram aku.. sabar jeala.. 

Jangan main-main dengan aku.. aku ada city hunter yang menjaga aku k.. kalau ko buat silap sikit ko kena dengan city hunter aku.. haha --->Perasan.



-----> Ok.. aku xsalahkan dia.. aku juz cakap apa yang hati aku cakap jea.. btw.. kena fikir positif side.. dia bukan mengarah tapi dia minta tolong.. dia bukan nak marah tapi dia letih buat management.. so.. aku kena faham situasi dia..  That all. Fullstop.. xnak gaduh-gaduh... nanti aku akan sampai ke tahap dia jugak.. masa tu baru aku faham mcm mana susahnya buat management of nursing care!.



Nota Jjinbbang : Im so tired sebab baru balik dari kerja.. xduduk langsung kecuali masa berbuka tadi..boleh x sapa-sapa tolong urutkan kaki aku.. aku rasa mcm xlama lagi aku akan dapat vericose vein jea.. Alahai.. 


3 comments:

  1. kesiannya dia penat kerja...patutla sunyi aje blog akak.. :p

    ReplyDelete
  2. huhu rehat dan bersantai la.. jangan fikir sangat :)

    ReplyDelete
  3. meh sini naktolong urut.kehkeh..sabo jer langan org camtu,tajuk entri macam nak lepas geram..nasib bek think +ve..:)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !