"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, August 21, 2011

21 Ramadhan : Oh Berdebarnya! Aku Akan Diperhatikan Selama 25 Minit ..


  • Oh.. hari ni baru 21/8.. Aku baru perasan.. aku ingatkan esok dah raya..  sebab nampak bunga api nala punya dekat kawasan kolej masa role call tadi.. elok jea dia mendarat ke bumi.. wow.. aku suka maa dengan firework.. selalu berangan ala-ala mcm heroin dalam drama korea..

  • Ok.. straight to da point.. aku nak bagitau 1 dunia yang esok aku Trial OSCE. xtahu osce tu haper?.. Osce adalah test yang dilakukan secara praktikal untuk student nurse.. untuk esok ada 5 stesyen.. 1 stesyen hanya diberi masa 5 minit.. habis lima minit.. loceng akan dibunyikan dan kita akan gerak ke stesyen yang seterusnya.. sehinggala stesyen yang kelima  (5 stesyen = 25 minit) ..  sorang-sorang ok.. not in group ! setiap stesyen tu ada seorang lecture yang akan jadi pemeriksa bagi setiap step untuk prosedure nursing care yang diuji..  Ini yang buat gelabah ni... sebab kita akan diperhatikan.. 

  • OSCE adalah exam yang paling mencabar jugak r.. sebab dia secara praktikal. bukan bertulis.. errr.. Orang lain dah start studi.. aku ? boleh lagi hupdate blog.. oh! rilex sungguh minah ni.. huhu.. esok mula la gelabah biawak.. derr.. ok ok.. aku akan studi.. tapi beri masa aku sikit untuk habiskan entri last ni.. 

  • Jadi dikesempatan ini.. aku harap korang dapat doakan aku dapat buat dengan baik untuk trial osce esok pagi.. ok..  c yaa.. Nite



Ini cerita OSCE aku masa sem dua.. bacalah kalau berminat.




Nota Jjinbbang : Ingatkan aku mengenai surat penjamin.. aku kena beri dekat penjamin-penjamin aku masa cuti raya nanti.


2 comments:

  1. gud luck :)

    p/s : Innit memang best sama macam nuffnang dapat BE :D

    ReplyDelete
  2. comel la awk punya header! cun3!! :)
    sori, komen x kena ngan entry..huhu

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !