"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, August 19, 2011

Group K-pop And J-pop Blogger (Malaysian) Kena Hack dalam Facebook !

Masih ingatkah korang dengan anynomous hacker yang melanda security malaysia networking baru-baru ini?..Ok.. isu tu dah senyap.. then, tetiba tadi aku buka group kpop blogger yang satu ni.. xboleh nak pos new post.. balas post yang lama still boleh.. then, bila aku godek-godek apa yang dak-dak group sembang.. rupanya page group tu kena hack!.  Korang boleh baca perbualan hackers dengan members group ni..  aku jadi silent reader jea.. =_=



Dah group kena hack mesti r ada yang naik angin.. so.. si hackers kena maki hamun dengan member group.. dan perbualan di atas adalah konklusinya pergaduhan tersebut..


After slow talk dengan hacker.. ..



Pandai plak bagi salam.. awat sebelum hack xbagi salam dulu. ..
Agaknya sebelum hack dia baca bismillah dulu.. 




So sekarang tunggu admin ikut langkah yang seterusnya untuk mendapatkan balik group tersebut.. 



Hum.. hacker oh hacker.. mentang-mentang la ko pandai dalam mengodam.. ko ikut suka hati jea nak hack mana-mana site yang ko berkenan noh..! aku xmarah or maki kau cuma kadang-kadang tu kau ganggu xtvt orang lain yang nak buat something yang urgent* .. Ok Fine! mesti ko cakap mcm ni.. siapa suruh ko xtingkatkan security site engkau?. Nak tingkat mcm mana lagi der? Website rasmi Malaysia yang comperm securitynya tinggi pun kau boleh hack.. lagi mudah la kalau ko nak hack site/blog pician mcm ni..so aku rasa xguna jugak kalau tingkatkan mcm mana pun security sebab hacker tetap boleh ceroboh jugak.. semua bermain dengan security coding jea.. Btw.. kalau yea pun kau nak jadi hacker .. kau jadi hacker mcm 'City Hunter' ! Itu baru betul-betul hack dan berani derrr... Jangan la main-main hack dengan site/blog yang xda kegunaan unt diri kau.. ok.



Nota Jjinbbang:  Hacker ini seorang islam.. Huhu.. Haker.. jangan lupa pi teraweh na malam ni.Aku nak g bazar kat stadium kedah japg... nantikan update terbaru k..


3 comments:

  1. haha, macam kenal je profile muka donghae tu, korie, i tak kisah kalau u tak kaburkan nama i tu pun, tetiba terfemes kejap, alaa, biasa lah hacker ni, but utk pengetahuan korie lah kan, actually memang ada pun pertandingan antara universiti untuk hack sistem something, memang dia punya tujuan untk tingkatkan awareness org ramai lah,maybe approach sang hackers tu salah, but ada je approach member group tu melampau jugak, so i decide jadi org tengah lah, sebab semalam semua orang freak out, btw still good post :)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !