"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, August 2, 2011

Konsep Terbaru Super Junior Macam Hampeh ?


Anyeong

Teaser 1
   
Kyuhyun dan tembam!

 Teaser 2

   



  • Ok macam yang korang sedia maklum group Super Junior akan mengeluarkan Album Terbaru diorang.. 3/8/2011 kot kalau xsilap.. ataupun esok.. ntah aku xpasti.. aku dah lama xfollow benda ni. busy dengan benda lain.. btw.. aku xnak lepaskan dari update pasal ni sebab aku excited sangat bila dengar Suju nak release new album... Konsep diorang untuk album ni dah kuar.. Ni dia..




  • Pendapat aku pasal konsep diorang kali ni mcm ala-ala retro moden mcm tue.. cam pelik jea aku tengok.. macam shinee pun ada gak.. shinee pun under SM Entertainment jugak kan.. so xkisah la kan.. Tapi bagi aku antara bebanyak konsep yang ditunjukkan seramai 10 orang ni.. aku boleh terima gaya eunhyuk jea.. sebab xserabut sangat dan rambut dia stailo betul.. Paling hampeh gaya ryewook! grrr =_= bulu-bulu tu hodoh betul.. haha.. sori la weys.. aku juz cakap pasal pakaian diorang jea.. Tp pepun lepas aku tengok teaser kat atas aku rasa lagu ni xkan menghampakan aku... mesti best!.. Mcm canggih lain mcm jea =_=

Tunggu jeala yea... 


Nota Jjinbbang : Geli tengok siwon dengan badan yang berminyak.. mcm merelik jea*.. haha.. whatever.. Hidup suju! dan satu lagi.. kalau la konsep ni ditiru oleh Mpop Malaysia.. hancuq!..


4 comments:

  1. m pop kat msia kurang cun la....tatau nape...

    ReplyDelete
  2. dah tak dapek nak cam sorg2..punyalah serabut..Anyway..shiwon ke tu yang mcm oily2.. hehe... Pepun..big bang tetap dihatiku

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !