"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, August 13, 2011

Balak Aku dapat Trofi Malam Tadi !


  • Super Junior dapat tempat pertama dalam Music Bank (12/8/2011) untuk performance Mr.Simple. Seperti yang dijangka.. well! diorang memang daebak! Gambar di atas adalah gambar yang baru diupdate oleh SM Town ( syarikat yang bela suju ) malam tadi.. semuanya sihat-sihat belaka nampaknya.. patut la. hyukjae xjawab dan balas mesej  yang aku hantar kat dia sepanjang minggu ni.. rupanya dia busy dengan latihan untuk performance malam tadi.. grrr =_= Oppa! Im really miss you der ( gelinya*) haha.. Oppa kenapa warnakan rambut jadi kaler putih? oppa xsabar nak tunggu rambut beruban kea?.. oh! Oppa nak tukar imej rupanya.. nak buat ala-ala G dragon ke oppa?.. Oppa cakap.. Eh! xda syg.. oppa buat sebab syg suka sgt dengan rambut G dragon.. Oppa jeles tau.. so oppa pun tirula si Gd..Hensem x? sebab nak buat sayang suka dekat oppa sorang jea.. semua ni demi cinta oppa terhadap sayang tau.. domo domo chuahei! saranghaeyoo!..dont ever leave me.. u are my princess that hide in secret garden without city hunter with you and that why you have fallen for me


Ok.. Ini antara perbualan aku dengan oppa hyukjae.. Im so in Luv with him.. gagagagaga.. who care?.. 

Hey.. this is FICTION! just reality in my dream . 

Aku bosan.. xda apa nak buat pepagi ni so aku saje nak bikin sengal.. esok dah start masuk wad.. jumpa pesakit,doktor,sister,MA,staf nurse.. grrr.. happy or sad?.. ntah la.. aku rasa mcm malas jea nak masuk praktikal kali ni.. sebab jatuh masa bulan puasa.. penat sys!. tengok pesakit makan buat aku lagi lapar.. lagi la.. kalau aku yang kena suap.. btw.. semua tu cabaran untuk aku.. fighting korie!!

Jom layan video balak aku malam tadi.. 

 


Nota Jjinbbang : Tengah layan City Hunter ! Kaki Lee Min Ho buat aku terpukau 0_0


7 comments:

  1. suju memang daebak !!~
    neway,ni link challenge suju tu,...
    nani : http://nanisuju.blogspot.com/2011/08/7-days-super-junior-challenge.html

    tp,challenge ni asal drpd sini : http://stupidity-zone.blogspot.com/2011/08/7-days-super-junior-challenge.html..

    :)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !