"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, August 30, 2011

Aku Bersahur di Pagi Raya !

Dengan mamainya aku pergi ke dapur pagi tadi.. 
Aku cakap kat mak aku begini 'mak banyaknya mak masak untuk sahur'..
xhabis lagi ke?.. meh nak tolong hidangkan..



Ok, fine ! aku baru tersedar dari mamai.. ingatkan sahur lagi pagi tadi.. btw.. malam tadi aku tidur awal sebab penat berkemas.. aku ada mimpi basah.. mimpi yang aku terperangkap dalam kolam yang ada buaya ! grrrr. mengeletar lutut kot aku.. pastu ada somebody tolong selamatkan.. ntahla siapa. dia xnak tunjuk muka.. ala-ala pakai topeng macam city hunter.. 0-0


Bila bangun dari tidur jea.. aku demam.. pagi raya aku demam.. cer bayangkan.. aku telan 2 biji drug (pcm) .. lepas sejam.. demam aku pun sembuh.. haha.. demam kure-kure !  nasib baik lega cepat.. Thank yea badan !


Kalau rayaa perkara yang wajib mesti r gathering beraya bersama kekawan.. so aku xketinggalan jugak! aku beraya dengan classmate aku ! waaa.. best! konvoi dengan moto jea.. moto cabut.. ramai kot kiteorang.. memang terbaik dari 5 Diamond ! setiap kali raya geng ni menjadi pilihan untuk aku beraya.. best !
Kenal x yang mana satu aku?. hurmm.. this is not my 1st gambar yg telah diupload dalam blog ni.. hope korang dah kenal aku..  

Ok.. aku bergambar dengan yam n da geng ! dia seorang blogger gak tuh!

Raya .. raya gak ! Tapi semangat hari merdeka esok  xpernah diketepikan..  kawasan yang aku ambik gambar ni betul-betul di tengah sawah ! credit to rumah anis narlina!
Malam ni pukul 12.. abg aku nak tembak bunga api (49 shots) perh! xsabar!



So macam biasa.. lepas beraya aku mesti
  • Grhhh.. kenyang giler.. mengah kot nak jalan ke rumah orang lain.. kalau sofa yang aku duduk tu lembut lagi la aku malas nak gerak..
  • Mesti sua tangan.. nak duit raya jugak! 
  • Snap a pic !
  • Mintak ampun dan maaf.. cium.. selamat hari raya yea..
  • adik aku akan start moto.. aku yang bawak..haha..  punya pemalas !
  • Bila balik rumah.. tengok banyak kereta dekat depan rumah.. aku akan masuk rumah dengan slamber dan tersengeh seperti biasa..


Nota Jjinbbang :  Nak duit raya dari blogger !



4 comments:

  1. heheheh..kitorang selalu raya 1 dan 2 ke rumah saudara mara.. raya 3 dan seterusnya baru dengan kawan2

    ReplyDelete
  2. ehehehe.. sempat lagi ada bayangan bersahur yaa.. ehehe

    Salam kemerdekaan di hari Lebaran..
    ~Gen2Merah~

    ReplyDelete
  3. selamat merdeka raya.. terima kaseh sudi dgr lagu raya ary.. ary tumpang polo ye...

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !