"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, September 10, 2010

Camat Hari Raye kpD Smua kpop blogger

Selamat hari raya Pictures, Images and Photos

Pejam celik pejam celik dah berakhir pon bulan ramadan. aku baru rasa mcm baru smlm aku mengeluh bila nk balik rumah msa berpuasa kt kkas dulu. waa. masa tu aku rasa lambat sungguh masa berlalu. i2la. masa tu kdg2 melekakan kita sampai kita xsedar masa i2 sangat pantas meninggalkan kita. huh pagi ni. ayah aku xdpt nk beraya kt rumah. pagix2 dia dah keluar g kerja. aku yang masih tidur waktu tu xsempat nak bersalam nan die. hum. rasa mcm xbest jea sbb xsemua ahli keluarga ada kt rumah. Mak busy siapkan makanan kt dapur. aku msih busy menaip unt mengupdate blog. huhu. apala kn?.Sebab utama aku post entri ni juz nk mintax maap klo ada kesalahan yang aku bwt slama ku start berblogger kt sini. raya tahun ni merupakan tahun kedua kpop virus menyambut hari raya.. hehe. artis korea xsambut raye kea? huhu. klo x dah lma le aku post news psl sambutan hari raya kpop. cuba bayangkan artisx2 korea yg korang minat memakai baju raya. hehe. perhh gempak! mesti cutez giler! kulit dorang yang cantek pasti mbuatkan dorang nmpak bertambah cantek.. aku tgah bayangkan kim hyun joong pakai baju melayu.. hehe.. sure comel banget nih. hum. sudahx2 la mira oi. xda maknanye. berangan jea lebih kamu ni!.. back to basic. i just manusia biasa yg meminati kpop.. raya tahun ni rasanyer sama jea mcm thunx2 sebelum ni. aku rasa smkin tahun smakin bosan jea sambutan hari raya. xmeriah langsung. ktakan la arwah tok aku x meninggal lagi sure rumah aku skang penuh dgn saudara mara. walaupun dorang dok jauh d timur sana pon sanggup balik pulang raya di kampung tp setelah tok meninggalkan kami sunyi jea rasa rumah ni.. bukan xda org dtg. cuma saudara mara yg turun xseramai mcm dulu.. kwnx2, jiran n kenalan dekat jea sllu dtg.. hum. bosan kn? korang yang masih mempunyai nenek dan datuk tu bersyukur la.. jaga n sayangilah dorang selama dorang masih hidup. hum. Kenapa budakx2 zaman skang xmcm budak2 zaman dulu. maksud aku mcm zaman aku kcikx2 dulu. bila raye g kutip raya rumah demi rumah.. aku dulu mesti masuk mkn kueh raya dorang + sembang cket pastu baru dpt duit raya. tp skang dah xmcm dulu dah.. budakx2 skang bagi salam terus sua tangan nak duit raya.. aku ajak masuk makan xnk. kta dah kenyang.. huhu. mmg nk sungguh xbersopan klo dipikirkan blik  tp budakx2 kn? xleh nk salahkan dorang jugak. tp klo dibiarkn gini smpi bilax2 pon dorang cm gini. hum. mcm mna la budak yg bakal menjelma 10 thun akan dtg. generasi Z. sure lagi kurang bersopan dri skang. aku rindu nan kwnx2 semasa di kkas. smua dah balik kampung masingx2. rasa mcm nk g jea rumah dorang.. huhu jauh benor wei.. apala dorang bwt kt rumah tu?. tgh rindu kt aq ke?.. xkot. .. rsanye tgah melahap mkn rendang rsanya dorang tu.. hehe.. tahun ni merupakn tahun pertama aku sambut hari raye berstatuskan jururawat pelatih. huhu bkn jururawat terlatih lagi wei.. bkn masanyer lagi aku nk keluarkan duit raya unt kc kt org.. lagi 2 thun 10 bulan lagi aku kena study kt kkas. huh bulan 10 ni dah masuk praktikala kt wad. berdebar rasanyer.. doakan aku dapat bwt yang terbaik k.
hari raya greeting Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !