"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, July 4, 2011

Aku diburu disebabkan menonton filem/drama Korea




  • Salam.. Ok aku nak ceritakan sikit untuk catatan hari ini---> 3/7/2011 bersamaan hari Ahad..  Hari pertama sebagai sem 3 sudah bermula.. kami diletakkan dalam bilik kuliah Ex sem lima yang lepas.. Bilik kuliah ni agak besar .. dah mcm mini Auditorium.. mmg best! xmcm bilik kuliah bagi sem lepas.. grr..

  • Kuliah x bermula lagi.. hari ni aku habiskan masa hanya dengan bermain--> ala-ala orentasi mcm tue r.. sesi suai kenal dengan kwn-kwn.. kena hingat nama penuh dan tarikh lahir kwn-kwn..just nak lagi eratkan persaudaraan ini la.. ok lah.. lepas tu tadi ada Puan tanya kelebihan aku.. orang sebelah aku kena jawab.. korang tahu dia jawab apa?.. grr.. dia cakap aku ni suka bercerita/share movie/drama terbaru.. mcm tue r lebih kureng.. aku ingatkan dia nak cakap pasal korea.. ni x.. hahaha.. agak terkejut jugak .. tapi betul jugak r dia ckp sebab aku sllu bawak movie terbaru yang di download di rumah.. so diorang kat kolej just copy paste jeala.. grrr..

  • Lepas tu yang kelakar.. Puan suruh kawan aku yang seorang ni sebut nama dak-dak kelas aku sorang demi sorang.. masa jea part aku.. dia cakap nama aku Korie.. haha.. aku gelak jeala.. n then, baru dia betulkan nama sebenar aku.. ntah dia tahu kea idak tu.. aku rsa orang sebelah yang bagitahu kat dia nama sebenar aku.. grrrr..haha.. pengaruh nama 'korie'. just bagi aku ok la.. asalkan korang ingat aku ni siapa.. itu jea..

  • Dan tadi ada xtvt Bingo! Aku kena buat 15  kotak dan setiap kotak ada  satu soalan.. kena tulis dalam kertas masing-masing r.. setiap soalan tu berkait dengan identiti kawan-kawan aku dalam kelas ni.. jadi bagi setiap soalan aku kena letak nama dan tanda tangan orang tersebut.. kena siapkan 15 soalan dalam masa 10 minit.. so tadi 106 orang termasuk aku semua jadi riuh rendah.. pakat cari siapa orang disebalik soalan tu.. sebab puan cakap yang siapa siap awal akan dapat hadiah mesteri so semua orang berebut r tadi.. Contoh soalan dia.. 'Lahir pada bulan November' jadi aku kena cari r siapa orang yg lahir bulan November dan minta signature dia.. yang xbley blah.. soalan No 14 berbunyi begini 'Suka menonton filem korea' Jadi tadi kawan-kawan aku semua letak nama aku dan mintak signature aku.. grr.. rasa femez sebentar... jenuh aku.. memang kalut betul tadi..serabut rasa.. korie' korie' korie... korie... yea.. Im coming.. ceh.. drama la plak.. haha.. Btw.. aku pun kalut cari suh org tandatangan untuk aku.. aku pun nak menang.. last-last yang menang Kak Mashitah! si gadis yang comel dan cute tue.. grr..                                                                                                                                            

  •  Klah.. itu jea untuk hari ni.. aku sangat penat.. esok nak puasa.. nak tidur dah ni.. 

Salam.

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !