"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, July 21, 2011

Mahasiswa Korea Berhasil Memenangkan Pertandingan Mereka Ferrari


Eternita, kereta ferrari rancangan tiga mahasiswa Hongik University, Seoul, berhasil membawa mereka memenangkan Ferrari World Design Contest 2011 dengan rekaan yang, seksi, mulus, dan futurisrik.

Kim Cheong Ju, Ahn Dre dan Lee Sahngseok membuat rekaan kereta ferrari impian mereka dengan teknologi dan material generasi terbaru. Menjadikan kereta tersebut menjadi sebuah mahakarya kereta ekstrim yang sempurna tidak hanya dari segi rekaan eksterior, namun dari segala aspek lainnya.

Mereka bertiga patut berbangga kerana karyanya berhasil menyingkirkan karya-karya rekaan lain yang berasal dari 49 universiti di pelusuk dunia.

Eternita,rekaan pilihan nombor satu para juri

Xezri, membawa Samir Sadhikov dari IED, Turin, Itali menjadi juara ke dua.

Karya Henry Cloke dan Qi Haitao dari London Royal College of Arts di atas menjadi juara ketiga.


Agaknya artis- artis kpop pandai ke buat benda begini??
tambah si heechul?
bley ke dia..
dia asyik busy update status twitter dia jea.. 
agaknya.. kalau suruh buat muka bodoh bley la lah ;D

HAHA..
JJINBBANG.



No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !