"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, July 28, 2011

Nah Tengok Gambar Terbaru Aku Sekarang !

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

  • Kenapa aku mesti update blog setiap ye?.. kadang kadang aku tertanya-tanya jugak.. untuk apa semua ni.. ada ke pembaca yang datang baca entri yang aku pos ni wahai blog ? tapi aku tetap update jugak unt diri sendiri.. orang baca ke x itu lain cerita.. yang penting kisah hidup mesti dicatat untuk tatapan aku di masa hadapan.. Aku punya kepala ni bukan boleh ingat semuanya.. aku jadikan blog ni sebagai memori masa hadapan.. so aku harap blogger.com xkan lupa kewujudan blog aku la yea =_=


  • Hari ni khamis right?.. kelas aku habis pukul 3.30 pm.. kalau hari biasa habis kelas pukul 5pm .. hari khamis jea balik awal.. Btw.. tadi sepatutnya ada ceramah agama yang dianjurkan oleh biro agama kolej tapi xjadi.. alasan dia--> Penceramah xdapat datang sebab hal-hal tertentu..Grrrr.. penat weys tunggu dekat Auditorium selama 1 jam tunggu kedatangan penceramah..  ada yang dah tidur mati dalam audi. yang tidur ayam bersepah.. aku and the gang  buat apa ? Buat otai.. keluarkan henset dan snap beberapa gambar.. kekekeke.so Ini adalah hasilnya.. 


  • Esok ada Oral test weys untuk kelas Bi.. Grrrrrr =_=   kena cakap dekat depan dalam masa 3 minit.. tajuk akan diberi on da spot dan kena rangka ayat dalam masa 5 minit jea.. pastu terus kena start bercakap.. aku xtahu la tajuk apa yang aku dapat esok.. aku harap tajuk dia mcm bodoh bodoh cukup r.. jangan plak p suruh aku cakap pasal 'Albert Einstein' .. mampus aku.. mana nak hingat dah semua tu.. zaman sekolah dulu iyelaa ingat.. kalau tanya time skang naik juling le mulut aku nak cakap.. dah la teacher aku tu hormon lain mcm jea.. xpasal-pasal esok kena marah lagi.. Grrr.. minggu lepas aku kena marah dengan die siok.. sebab bising.. grrrr.. btw.. harap-harap esok aku dapat buat oral dengan gempak jea! pastu xda dah kelas bi.. Hooraayyy!



1 comment:

  1. ahahaha.. kita serupa.. sy pun suka suki ja nak update blog demi tatapan dan bacaan bila aku dah tua bangka esok esok..

    tak terfikir ada pembaca ka atau tak, yang penting diari kehdupan mesti di catatkan.. ehehe

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !