"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, July 3, 2011

Tarikh Tutup Giveaway Kpop Contest by Belog K O R I E





Salam.. Ok.. Korie nak umumkan yang Giveaway Kpop Contest Ini akan tutup pada 15/7/2011 pada pukul 11.59PM. Pada mulanya korie rancang nak tutup contest ni pada akhir bulan julai tapi disebabkan faktor-faktor seperti pemilihan pemenang dan faktor hadiah yang mengambil masa sedikit korie terpaksa awalkan sikit tarikh tamat contest ini. Rasanya xda masalah kot buat korang yang sudah join? dah lama yea korang tunggu result?.. huhu.. sabar yea chingus-chingus ku semua.. xlama jea lagi.. dan bagi korang yang nak masuk contest ini.. silakan.. contest masih dibuka sehingga 15/7/2011 11.59pm. Ok..


Pesanan kepada peserta-peserta Contest: Sila pastikan anda memenuhi semua syarat penyertaan sebelum Tarikh tutup.. Pemilihan pemenang mengira dari semua aspek..


Good luck semua!

3 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !