"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, July 19, 2011

[VIDEO] EPISOD AKHIR JUVANA TV3


Tadi tu hari Isnin ek ? hahah.. aku xperasan hari ni hari apa.. harap jea belajar tapi hari apa xhingat.. mana xnya. aku xpernah kisah esok adalah hari apa.. bagi aku semua tu setakat nama bagi hari jea..tp yang best hari minggu. hari kebebasan !.. ok.. Hari ni Juvana telah sampai ke penamat cerita.. so apa yang dah jadi dekat Daim aku ? Hari tu Daim ada cakap dekat aku yang dia akan keluar dari sekolah jahat tu dan mula kehidupan baru di sekolah lain bersama dengan wanita masa depan dia.. dengarnya.. dah bertunang.. then, xlama lagi si daim dah nak jadi laki orang.. gah! dia cakap dia nak buat kad kahwin ala-ala mcm zed zaidi tapi versi blogger.com. haha.. korang caya x?..

Gurau jea weh. semua yang aku cakap tu semua xbtul.. yang betul hanyalah tajuk dia.. hari ni memang juvana episod akhir..


EPISOD AKHIR JUVANA TV3




So apa macam ? best x ending dia ?.. hope semua puas hati dengan lakonan si daim dan terus menyokong dia dalam industri ini


Tahukah korang yang Daim @ Zahiril Adzim ada blog ?

Ini blog beliau
l
l
l
l
l
l



2 comments:

  1. satu-satunya drama melayu yg sentiasa dinanti-nantikan tiap2 minggu!!!best!!!

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !