"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, July 4, 2011

Tip Buat Guru xjadi Marah....

   

  • Salam, hampa pernah dengaq lagu ni x? try dengar kejap.. sikit jea.. dgr takat baris pertama pun xpew.. asalkan korang dengar melodi lagu ni... ahak!! lagi baguih kalau hampa dengaq sampai habeh.. cayalah weh.. Ni lagu paling comel dan paling best untuk Guru!.. special.. aku rasa mcm aku nak duduk dekat pentas karok lagu ni sambil buat cute dance.. haha.. grrr.. comel gile!.. Ini semua dak junior aku punya pasal r.. tadi depa pi buat persembahan untuk majlis perpisahan Pn.xxxxx .. comel kot.. tergoda aku dengan lagu ni..well.. ini kali kedua aku dengaq depa buat persembahan lagu ni.. first masa malam farewell yang lepas.. waktu tu aku xperasan sangat dengan persembahan depa ni.. sebab malam farewell sem aku dok side belakang.. kc yang senior duk depan..  hari ni.. aku duduk depan sekali.. mmg clear sangat r.. perhh.. ok r persembahan depa ni.. ala-ala comel gitu.. sesuai r sebab depa ni junior lagi.. grrr.. dan bagi hampa yang masih bersekolah tu.. apa kata nanti hari guru kea.. ada majlis perpisahan kea.. hampa guna lagu ni sebagai persembahan korang.. memang orang akan enjoy r dengar! walaupun mcm budak-budak tapi cute maa!.. comperm guru hampa suka punyalah!.

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !