"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, July 1, 2011

Blog Promotion 3 : Adrian Aizat




http://adrianaizat.blogspot.com

Nama sebenar saya Mohamad Aizat, lebih dikenali sebagai Adrian Aizat.
Merupakan pelajar di Universiti Putra Malaysia mengambil Bacelor Sains (Pembangunan Manusia dan Teknologi Maklumat). Dulu belajar di Kolej Matrikulasi Johor, sebelum itu pulak SMK Kulai Besar, sebelum itu pulak SK Indahpura 2 dan juga SK Kampung Melayu. Hometown kat Kulaijaya, Johor..

Korie sertakan jugak dia punya fb dan twitter 



Jom kenali blog beliau.. terjah ramai-ramai yukk.. biar dia terkejut! Hurm. korang cuba cari gambar dia dalam blog dia.. ada x? korie teringin nak tengok.. ahak!

Nak blog anda dipromosikan jugak? klik ni 

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !