"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, July 8, 2011

Seminggu Sudah Berlalu

Salam, alhamdulilah.. kita masih bley berbicara lagi disini


by ~F3rd4 @ Deviant art

Perjalanan yang masih jauh....

  • Seminggu sudah berlalu..kehidupan aku di kolej selama seminggu selepas tamatnya cuti sem akhir baru-baru ni berjalan seperti yang dijangka.. jumpa balik kekawan kolej yang giler dan happening! perhh memang best. Kalau nak dibandingkan duduk di rumah hanya bersama dengan lappy 24 jam! grrr.. cer bayangkan.. otak aku pun dah jadi bengong. makan tidur.. makan tidur.. lappy jea.. apa pun.. aku lagi suka duduk kat rumah ^^ sebab di situlah korie membesar dan ada family bersama.. gah gah gah.. 

  • Hurm.. aku habiskan masa dengan kekawan aku dengan bergelak ketawa jea.. ada je yang nak digelakkan.. so memang xbosan r kalau duduk kat sini. 2 hari orientasi.. 3 hari belajar untuk minggu ni.. kelas kuliah dah start sperti biasa.. ada pembentangan mengikut group seperti biasa.. masa dalam kelas kuliah aku menjadi korie yang terkenal dengan anguk-anguk pokka di kelas.. gah gah gah. tahukah korang apakah itu? huhu.. aku suka tidur dalam kelas.. bukan tidur la.. tertidur..terhangguk hangguk 360 degree.. nasib baik Puan K xmengajar kelas aku dah kalau x aku memang dah kena berlari kat dataran ilmu.. hahah.. teringat balik kisah masa sem 2.. banyak giler denda yang aku kena masa sem 2 hanya disebabkan 'tidur dalam kuliah' teruk wei masalah tidur aku ni.. sampai orang yg duduk kat sebelah aku mesti xselamat.. jadi sasaran lecture..  sampai kelas Pn pengarah pun aku tertidur.. hurm.. aku kena denda nan dia.. kesian aku.. grr.. kena berlari dekat dataran ilmu pada waktu rehat.. agak memalukan tapi muka aku ni cukup tebal.. so buat rilex jea.. aku rasa sebab aku maybe dah imum dengan denda-denda ni..

  • Untuk sem kali ni.. aku cuba kurangkan masalah tidur dalam kelas ni.. aku cuba.. tadi aku ada cuba tapi xberjaya gak.. tetap terhangguk hangguk.. grr..  apa masalah aku sebenarnya ni? aku pun kadang-kadang xpaham.. aku akan mengantuk bila lecture mengajar kat depan jea.. kalau lecture xda mata aku terus segar bugar.. xngantuk dah!..cm ner ek? kesian orang sebelah aku yang kena gerak aku setiap masa.. aku ni macam ganggu konsentrasi dia belajar jea.. huhu.. okeh! mind set!. try lagi korie! mesti boleh!.. cayalah!!

Ok tu jea.. nite yoo.. esok pagi diorang ajak aku g joging.. aku xthu la aku dapat bangun awal ke x.. haha.. kita tengok jeala esok yea ;D


Nota Jjinbbang : xboleh upload pic la. blogger.com buat hal lagi!.. Bakor jealah blogger.com ni.. buat kita sakit hati jea.. tp kalau xda rindu*

3 comments:

  1. byk cacing tu sbb asyik mengantuk.pcarik ubat cacing makan!haha..

    ReplyDelete
  2. suka tdo yer..
    kunyah chewing gum kat kelas,,^^,

    ReplyDelete
  3. style tu tido dlm kelas, last2 kene denda...

    hahahahahah... kita serupa :)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !