"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, July 22, 2011

Lisa Surihani Versi Kanak-Kanak Dalam Sekali Lagi


poster gambar sekali lagi lisa surihani shaheizy sam mia sara







Salam,


  • Korie baru habis tengok filem ni... copy dari kawan jea.. biasa la kan kalau duduk dekat kolej.. mcm ni r.. nak pergi panggung bukan selalu.. so copy meng'copy dari kaki download kolej adalah rutin biasa pelajar kolej..  Filem ni bagi aku bley tahan r.. Idea yang fresh dan kretif.. xpernah tengok filem melayu yang mcm ni sebelum ni..


  • Lakonan Shaheizy Sam,Lisa Surihani,Mia Sara Nasuha,Bront Palarae memang mantap.. Gandingan ideal. Walaupun kali ni Lisa Curang dengan Farid Kamil tapi tetap best.. yealah. selalunya dalam filem Lisa selalu digandingkan dengan Farid Kamil sampai aku rasa diorang adalah Sweet Couple .. Kalau Lisa dan Faril Kamil kahwin pun aku setuju.. grrrr.. tapi lepas tu ramai la mr-mr bloggers malaysia gigit jari.. ~_~ termasuklah si Yusri (Kru). =_= 

 XSabar nak tengok Lagenda Budak Setan 2


  • Berbalik kepada filem ni.. aku rasa filem ni xkan jadi best mana kalau xda watak Amy(Mia Sara). Watak dia ni lah yang akan buat penonton follow sampai kehabis.. gelak pun sebab dia.. sedih pun sebab dia.. gelagat dia.. suara dia.. semua akan buat korang rasa khusyuk jea tengok.. best lah kiranya.. Pandai budak ni berlakon.. Kecuali Mr-Mr yang gilakan Lisa Surihani.. diorang comperm xpandang dah budak kecik ni.. cair tengok si Lisa -_-  waduh waduh.. Btw.. kalau nak ikutkan aku rasa Mia Sara ni berlakon biasa jea tapi disebabkan dia comel macam kawai dan mempunyai suara mcm upin dan ipin itu yang membuatkan terkuburnya kelemahan dalam lakonan dia.. macam Lisa jugak la.. dulu masa Lisa baru nak naik dia xda la hebat mana pun dalam lakonan ..biasa jea. tapi sekarang dia memang dah pro laa sebab dah banyak berlakon kan.. Good job Lisa dan Mia!..Pepun.. Korang berdua kena bersyukur sebab diberi kelebihan dalam bidang ini.. ok!. Xsemua yang boleh gapai macam korang dapat.. =_=




  • Watak Arman seorang lelaki dewasa yang berpenyakit 'Automatik' (autisme) -Arman la cakap sangat baik.Cukupla dengar dia cakap pun aku dah tahu yang dia memang serius dalam lakonan so memang patutlah dia dapat banyak anugerah dalam ABPBH baru-baru ni. Ada beberapa babak yang buat aku rasa sedih.. mcm nak lentok nangis jea walaupun Lisa menangis teruk tapi xkeluar air mata.. =_= berlakon la kan..


  • So. Korang yang masih xtengok lagi filem Sekali Lagi.. aku cadangkan korang tengok la drama ni yea. ok jea. xmembosankan.. bley buat kita berfikiran dari kotak pemikiran kita yang biasa.. 





Nota Jjinbbang : Teringin nak berlakon watak Arman dalam filem ni !


1 comment:

  1. cam best je baca sipnosis tue. ni yg buat tak sabar nk tgk..,hehe

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !