"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 30, 2010

Leeteuk, “I have been in 5 love relationships before”


Super Junior Lee Teuk reveals that till present, he had been in a love relationship for 5 times.

On KBS 2TV Happy Together Super Junior members EunHyuk and LeeTeuk were guest appearances, and MC Park MiSeon asked them on the number of the times they had been in a love relationship. Lee Teuk answered 5.

EnuHyuk then responded to Lee Teuk's answered, "If I reveal more, the dominion in the entertainment zone will change," with a smile. He added, "I have seen Lee Teuk perform with a love bullet suddenly in the midst of a sad and heavy song."



source: Sapphirepearls || MTStarnews || sookyeong.wordpress.com
shared: eternalove@SJ-world.net
Take out with full credits.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !