"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 30, 2010

Winter Sonata actor found dead




KOREA- South Korean actor and singer Park Yong-ha has been found dead at his house in southern Seoul on Wednesday, the police said.
Park's mother found him lifeless hanging from a cell phone charging cable in his room, according to the police.
After repeatedly saying "I'm sorry" to his family including his father who is suffering from a stomach cancer at around 0:40 a.m., he went into his room, local news reports said.

Click here to find 
out more!
He earned his fame as a hallyu celebrity through TV drama "Winter Sonata." Park was particularly popular among fans in Japan and Southeast Asia. He was also scheduled to play the lead role in upcoming drama "Love Song," a remake of the film "Chum Mil Mil," with actress Yoon Eun-hye.
-The Korean Herald/Asia News Network

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !