"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, June 27, 2010

[Pictures] Donghae is begging Eunhyuk to give him some money?



Eunhyuk has finally updated his Cyworld with some funny pictures although he is so addicted to twitter nowadays. The pictures above was probably taken at KBS 3D Concert's backstage. 

It showed that Donghae and a girl really wanted to get the money very much. At the second picture, Eunhyuk was giving the money to that lucky girl instead of Donghae and you can see he was asking ''How about me''? Then eventually, Eunhyuk was counting the amount of the money and looked like he was planning to give it to them. So, do you think both of them will get it, or not? 

** The girl looks a little bit like f(x)'s Luna, but i ain't confirm that is Luna or not.

Source: cyworld.com/allrise0404
Reuploaded by: Excentrique @ SJ-WORLD.NET
Credits: Syee22 @ dkpopnews.net

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !