"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, April 5, 2010

!4minute’s Japan debut campaign

Organized by Universal Music Japan, a campaign to help 4minute debut in Japan is currently ongoing. Fans have to register for this 4minute mail magazine and they will be given 4minute handphone wallpapers. This mail magazine will have the latest updates of 4minute, including studio recordings and personal information.

So why campaign? That’s because a large group of people will be mobilized in welcoming 4minute in their country through the latest updates.

For our friends in Japan who are interested, the wallpapers will be downloadable around the 20th of April if you subscribe/register latest by 12th April. Visit Far Eastern Tribe Records for more details.

C: 4-Minute

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !